Wat zou jij nooit meer doen?

Discussie in 'De lounge' gestart door Iertje81, 2 mrt 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anica

anica Fanatiek lid

3 dec 2009
    4.528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
    Mij laten slaan door een vent in een relatie!!! Sowieso niet laten slaan!

2. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

13 sep 2014
    9.446
    4.241
    113
    Ik word mooi mee zwanger hierna. Het boek gaat definitief dicht. Alle ellende achter ons laten en genieten van mn dochtertje en hopelijk dit 2e kindje. Na alles wat we meegemaakt hebben vind ik zwanger zijn echt niet leuk meer en kan niet wachten tot t voorbij is.

Iertje81 vindt dit leuk.
  3. Annemeis

Annemeis Fanatiek lid

11 sep 2011
    2.185
    823
    113
    M’n haren blonderen: nooit meer! 2x ingetrapt en zo zonde van m’n haar!

Zwanger worden en bevallen: m’n man is gesteriliseerd. Babytijd was hier 2x drama: 2 huilbaby’s...

En hopelijk over een jaar nooit meer onder m’n niveau werken en nooit meer te lang in een veilige baan blijven hangen, is echt slecht voor je humeur en zelfvertrouwen...

Iertje81 vindt dit leuk.
  4. Iertje81

Iertje81 VIP lid

31 dec 2015
    17.953
    33.624
    113
    O ja, natuurlijk gaan er mensen fatsoenlijk uit elkaar. Dat heb ik in m’n omgeving ook gezien. Maar wat ik ook in m’n omgeving en in m’n werk heb gezien is dat de grootste vechtscheidingen zijn ontstaan bij mensen die precies hetzelfde zeggen als jij: namelijk dat ze dachten er samen op een fatsoenlijke manier uit te komen...
    Maar goed; inderdaad hoop ik het ook voor jou en nog meer dat je nooit gaat scheiden.

GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  5. MyMiracle

MyMiracle Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.657
    2.872
    113
    Waar mijn huis woont
    Ik denk dat de meeste van ons, zonder slechte ervaring, dit zeggen. Dus ik geloof je helemaal.

Iertje81 vindt dit leuk.
  6. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.830
    3.625
    113
    Zwanger worden en bevallen! Ik was er na nr 2 al klaar mee, maar na onze (heerlijke, vrolijke) verrassingsbaby en WEER een HG-zwangerschap heb ik het echt gehad ermee. Nooit meer zwanger, wat een heerlijk idee.

Budget op vakantie. Midden in de nacht vliegen naar schimmelige hotels met ongedierte en salmonellabuffetten, ik begin er niet meer aan. Ik wil een basisniveau aan luxe.:D

Een studie volgen. Altijd die druk van de wetenschap dat er eigenlijk nog wel iets voor te bereiden is, waardoor je vrije tijd eigenlijk ook een beetje verpest is. Werken is zoveel relaxter (en dan heb ik nog een redelijk stressvolle baan eigenlijk).

Naar een optreden van Kings of Leon. Steengoede band, fantastische zanger, maar man man man, wat een stelletje dooien live zeg. Ben nu al een paar keer flink teleurgesteld.

7. Marsepein

Marsepein Fanatiek lid

31 mei 2019
    1.412
    1.253
    113
    Vrouw
    Wat een traumatische ervaring lijkt me dit zeg. Heb je behalve de last aan je been, geen angst voor water ontwikkeld ?

8. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.194
    16.528
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Ja was echt niet fijn en inderdaad wanneer iemand aan me komt tijdens zwemmen, gaat trekken of duwen kan ik daar heel paniekerig op reageren. Als mensen me met rust laten dan is er niks aan de hand.

maxsade vindt dit leuk.
  9. Iertje81

Iertje81 VIP lid

31 dec 2015
    17.953
    33.624
    113
    Dat heb ik ook. Ik wil nooit meer dik worden. Ik heb enorm veel moeite gedaan om 50 kilo af te vallen en het zou toch zonde zijn...

citroenrasp en cowgirl80 vinden dit leuk.
  10. Neuzeke

Neuzeke VIP lid

3 sep 2019
    13.681
    18.753
    113
    Vrouw
    Ik geloof meteen wat jij zegt.
    Ik denk dat zoiets idd vaak gezegd word als de relatie nog goed zit maar op de moment zelf wel eens anders kan uitdraaien.
    Ik hoop het zelf nooit mee te maken want wat ik zie in de vriendenkring is vooral veel verdriet en boosheid.

11. cherrytomaatjes

cherrytomaatjes Fanatiek lid

30 mrt 2018
    1.807
    1.786
    113
    Vrouw
    Naar een all inclusive ressort gaan, oesters/mosselen eten, het afzuigsysteem aanzetten in een halfaf en stoffig nieuwbouwhuis en seks hebben met een vrouw.
    Bleek allemaal niet zo handig of niet mijn ding:p

GossipGirlxoxo en Iertje81 vinden dit leuk.
  12. Iertje81

Iertje81 VIP lid

31 dec 2015
    17.953
    33.624
    113
    Ja klopt. Weet je wat het vaak is met die scheidingen; die mensen houden ook nog echt van elkaar of hebben heel veel van elkaar gehouden en dan doet het allemaal extra pijn en ontstaat er heel veel wrok. En als je iemand niet meer persoonlijk of emotioneel kan raken, dan is de enige manier nog financieel...

13. trillian

trillian Actief lid

21 jun 2011
    230
    307
    63
    Vrouw
    Omgeving Den Haag
    Ook niet mijn ding. Ging me alleen maar zitten irriteren aan het vreet gedrag en het handdoekjes neerleggen. Te weinig te doen denk ik.

Zwanger zijn en mijn baby’tjes waren weer wel mijn ding, maar we hebben een rationeel besluit genomen om die weg letterlijk door te knippen. Dus dat gaat niet meer gebeuren.

Overigens zou ik dat speleoding eigenlijk wel leuk vinden. Maar ben ook helemaal niet claustrofobisch aangelegd.

GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  14. TotalBella

TotalBella Niet meer actief

Roken, ben zo blij dat ik al 8 jaar gestopt ben!

citroenrasp vindt dit leuk.
  15. Iertje81

Iertje81 VIP lid

31 dec 2015
    17.953
    33.624
    113
    Dat was bij ons ook geregeld (want gemeenschap van goederen) maar in de praktijk is daar toch bitter weinig van terecht gekomen...
    En zo gaat het bij velen. Tijdens huwelijk afspreken dat alles door de helft gaat, maar dat het dan tóch even lekker anders uitpakt als het moment daar is. Op papier klinkt het allemaal mooi, nu nog zo laten gebeuren als je echt een scheiding ingaat zelf.

16. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.828
    18.548
    113
    Vrouw
    Hele nachten doorhalen en volgende dag gewoon weer werken.. Jeetje lijkt alweer eeuwen geleden en kan mij echt niet voorstellen hoe ik dat heb overleefd :eek: ik zou kapot gaan als ik dat nu zou proberen :roflmao:

hummeltje5 en NiVa0230 vinden dit leuk.
  17. cherrytomaatjes

cherrytomaatjes Fanatiek lid

30 mrt 2018
    1.807
    1.786
    113
    Vrouw
    Ooohja, das ook een goeie! Man, daar moet ik ook echt njet meer aan denken zeg. Gisteravond belde er een collega om 20.30 met een vraag en toen lagen wij net in bed, echt heel erg:roflmao:

18. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Roken en drugs gebruiken.

19. Seffie

Seffie Fanatiek lid

17 apr 2019
    2.273
    2.619
    113
    Vrouw
    Kiezen voor een opleiding omdat anderen dat beter bij mij vonden passen dan wat ik diep in mijn hart wilde maar niet mocht van mijn vader (auto monteur). Nu doe ik geen drol met mijn diploma omdat het bezuinigd is na mijn studie. Nu, 11 jaar later, zijn er vacatures maar heb ik er nooit ervaring in op kunnen doen. Erg jammer.

20. chrystel73

chrystel73 VIP lid

9 jan 2009
    6.302
    2.570
    113
    O ja in attractie als de python gaan. 1 KEER GEDAAN maar daarna nooit meer.
    Moest bijna kosten en stond een kwartier later nog te trillen.

En zwanger worden. Ben gesteriliseerd.

Iertje81 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina