wat zou jij nooit tweedehands kopen?

Discussie in 'De lounge' gestart door lennylenn, 12 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

ja en zo heeft iedereen dus wel iets wat ie goor vind:). dat intereesrt mij dus weer niets. al zijn die vloeren idd wel vaak smerig ja :x

2. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    pfff heel veel dingen niet. borstkolf, schoenen, ondergoed, tandenborstels, wc brillen en nog wel meer maar dit schiet me het snelste te binnen;)

3. Engeltje1

Engeltje1 Niet meer actief

kleding is het 1e wat in me opkomt.

Ik weet dat mn tante wel is op een rommelmarkt stond en daar kochten mensen gewoon gebruikte strings van me nicht :$

me tante is zo gek als een deur, ik zou me kapot schamen, maarja aan de andere kant, die mensen kochten ze toch!!

4. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Een tandenborstel?! :$:$:$:$ ieuwwwww!!!
    Verder dingen als matras, kussens, beddengoed enz.

5. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Ik koop echt heel veel 2dehand, vind het echt een sport!

Maar was ik echt niet 2de hands zou kopen is

Ondergoed
    Verzorgings producten, make up enzo
    schoenen
    Wc borstel, wc bril
    Matrassen, kussens

Verder geen idee

6. Miniman

Miniman Niet meer actief

Ik koop het meeste niet 2e hands, behalve een auto en sommige kinderkleding. Want hij groeit zo hard dat het een beetje in de papieren loopt om alles nieuw te blijven kopen. Overigens ben ik met het kopen van kinderkleding ook heel erg selectief, het moet er echt nog perfect uit zien. En dan ook alleen truitjes/broeken van de A-merken.

7. lentebloempje

lentebloempje Fanatiek lid

23 nov 2009
    1.411
    0
    0
    bejaardenverzorgende
    zuid holland
    Ik snap echt niet dat mensen een w.c borstel via marktplaats verkopen. wie koopt dat nou

8. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    nou als ik soms zie wat ik zelf op marktplaats zet aan kleding wat mijn meisje maar paar keer heeft gedragen
    en dan merkkleding
    zoals jotum barbera farber mimpi

9. tulip

tulip Niet meer actief

ja idd, een hema truitje koop ik niet op marktplaats hoor, dat kun je net zo goed nieuw kopen.

10. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Speelgoed voor volwassenen ;). Smerig, en ten 2e vind ik het leuker om zelf Christine le Duc in te gaan
    Schoenen en al helemaaaaaal geen kinderschoenen. Zoo slecht voor de voetjes!

11. SupernovA

SupernovA Fanatiek lid

27 nov 2010
    1.419
    0
    0
    Zuid Holland
    Goh, als ik dit allemaal lees, ben ik best makkelijk met 2e hands dingen, hahaha :D

Oke, tandenborstel zou ik nooit tweede hands kopen, maar dat lijkt me vrij logisch toch? Verder zou ik geen 2e hands sex speeltjes kopen, maar ik zie dat hetzelfde als met een tandenborstel, zo'n speeltje is op plaatsen bij iemand geweest wat ik niet wil delen :D

Maar wat betreft veel dingen die worden genoemd zie ik zelf geen probleem. Toiletbril, soppie met chloor erover heen! Kleding, goede wasbeurt! Denk dat ik daar wat makkelijker in ben, maar zal wel alles altijd goed schoonmaken.

Wel grappig om te zien dat iedereen zo zijn eigen idee op nahoud, en wat voor de een not done is, voor de andere no problemo is.

12. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Ik koop eigenlijk niks tweedehands, bij een boek ofzo zou het misschien nog overwegen en verder....... neuh, ben er niet zo van (en dat terwijl ik heel veel verkoop via MP :D). Ik zou misschien wel iets voor mn huis kopen wat ik echt niet meer kan krijgen, maar als ik het gewoon in de winkel (lees; ongebruikt) kan kopen doe ik dat liever.

Ben ook wel een beetje smetvrees-achtig geloof ik. Ik las het hier ook al, maar bij verhuizing vervang ik als eerste de pleebril :D hahahahaha. ieuw.

13. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    lingerie
    schoenen

naja alle dingen die gedragen zijn op plekken wat niet echt lekker is.
    Icl tandenborstel, nagelknipper etc

14. mamamadelon

mamamadelon Fanatiek lid

13 aug 2007
    4.077
    5
    38
    lingerie,schoenen,matras,kussen,gewoon alles wat met hygiene te maken heeft.

15. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Beddengoed!

16. Sila24

Sila24 Niet meer actief

ik koop niks tweedehands:S

17. Sila24

Sila24 Niet meer actief

@ Fem idd de wc bril , toen we hier kwamen voor het eerst in ons huisje heb ik meteen gevraagd of ze de wc bril willen vervangen voor een nieuwe:D:D

18. Sila24

Sila24 Niet meer actief

Hahahahahahhh jeetje mensen zijn gek joh:D zo duur is een nieuwe string nou ook weer niet gaan ze tweedehands kopen hahahhhhhhhhhhhh lach me dood

19. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Alles wat onhygienisch is om te hergebruiken (denk aan tandenborstels, ondergoed, wc-borstel, etc...)

Dingen van stof en dat je niet uit kan wassen, bijv. een stoffen bankstel. Of dingen die niet makkelijk schoon te maken zijn.

Voedsel.

Matras (JAK!)

20. Fiene

Fiene Fanatiek lid

27 jun 2008
    2.432
    0
    0
    Ondergoed, tandenborstel en sexspeeltjes. Voor de rest mag alles 2dehands zijn (en is het voor een groot gedeelte ook hier thuis)

Deel Deze Pagina