ondergoed/sokken bikini/zwempak matras deken/kussens kolf(van onbekende, heb em wle overgenomen van mn nichtje, die maar 1 maand gebruikt heeft, heb schelp nieuw gekocht..en ze had nog nooit spruw gehad) schoenen (van onbekenden)
lingerie wc en keuken artikelen beddengoed en bed zelf inderdaad wat hier boven al gezegd wordt bikini of badpak, blehg moet er iet aan denken dat er een andere poes in heeft gezeten
ik koop liever niks tweedehands wat je aandoet... ook geen schoenen... speelgoed ook niet... enkel eens een kastje of zoiets dergelijks... en wat schilderijtjes voor op de prinsessenkamer van mijn dochter... maar verder koop ik alles nieuw... heb trouwens weleens een leuk setje kleding gekocht via zp... dat zag er erg netjes uit nog...
Alles wat je aandoet en speelgoed wat in de mond gaat bij de kleine koop ik liever niet 2de hands, maar als het van een bekende is geweest heb ik er geen moeite mee (behalve ondergoed, badkleding en schoenen)
Matrassen, beddengoed, ondergoed, zwemkleding, babyflesjes, babyvoeding, speentjes etc. etc. Maar verder ben ik wel fan van marktplaats hoor!
Mijn lijstje: Ondergoed, Sokken, Tandenborstel Matras Schoenen Hemden En wat ik ook nooit meer 2e hands koop is een wasmachine! Hier 1 gekocht via mk en hadden 6 mnd garantie en je raad het al na die 6mnd stuk en bleek het verdorie ook nog is een in elk gelast ding te zijn!
Mijn beste wasmachine was een bauknecht van bijna 10 jaar oud, 2dehands gekocht toen we geen cent te makken hadden voor 30 euro inclusief levering aan huis en dat ding heeft het 4 jaar gedaan!
pantoffels/sloffen hondenmand en idd wat al genoemd is: matras, ondergoed, tandenborstel kleding en anders spul wat in de wasmachine past vind ik niet zo erg (ligt eraan wat het merk is anders koop ik het liever nieuw) ik haal het ook liever op zodat ik weet waar het vandaan komt dan dat ik het laat opsturen
Er zijn toch geen mensen die tweedehands tandenborstels kopen he? Dat is echt nergens voor nodig.... LOL