Maar durf je misschien niet? Of zie je niet gebeuren omdat je leven anders ingedeeld is nu met eventuele kindjes? Of een carriere? Van wereldreis, tot een permanent icm je haar hoogblond verven.. Brand maar los ladies!
Op rondreis door Thailand met man en de kinderen... Dat was ons plan tot mijn man erg ziek werd. Dat zit er dus waarschijnlijk niet meer in helaas. Maar het blijft een droom van mij. Ben er ooit 2 maanden geweest en wil het zo graag nóg eens bezoeken!
Ik wilde vroeger altijd 4 kinderen 2 geadopteerde en 2 van mijn man en mij.... uiteindelijk ben ik nu 30 manlief 40 dus een adoptieprocedure zit er helaas niet meer in....
Ik zou heel graag met het hele gezin naar een van mijn beste vriendinnetjes in Australië willen gaan. Verder zou ik graag mijn HBO-diploma halen over 2 schooljaar! Hahaha! Maar daar ga ik natuurlijk alles aan doen dat dat ook lukt! Ik ben al op de helft!
Mn spring brevet halen om parachute te springen. Heb al eens een sprong gemaakt en dat is zoooo gaaf! Bungee jumpen is idd ook tof, maar als je echt een kick wil raad ik je aan een tandem sprong te maken!
Wat ik echt nog heel graag wil is zwanger worden en een kindje krijgen Voor de rest geen wensen. Oh ja trouwen natuurlijk!
parachutespringen maar dat durf ik toch niet, lijkt me wel een machtig gevoel. surfen, lijkt me ook een machtig gevoel een reis naar ausstralie
Ooit wil ik naar een bounty strand op vakantie, heerlijk! Maar eerst een lief kleintje van mij en mijn vriend
Op een mooie zomerse dag hand in hand staan in onze eiem tuin kijkend naar 2 misschien wel 3 lieve vrolijke spelende kindjes. Dat is mijn aller grootste droom....
Wat ik heeel graag wilde, maar niet meer kan is voor een jaar naar highschool in amerika..kostte toendertijd zoveel, dat hadden we niet en dat vind ik nog steeds jammer. Mijn ma zei laatst, je had niet meer terug gekomen haha
Emigreren naar Nieuw-Zeeland... Misschien komt het er ooit ook nog eens van, en anders blijft het een mooie droom... En idd, mn haar blond laten verven, maar ik ben een schijterd... Ben bang dat het absoluut niet staat en ik er dan de volgende dag al verschrikkelijk spijt van heb...
Naar mekka voor bedevaard! en hopelijk een keer de mogelijkheid te hebben naar mogadishu(somalie) te gaan met me man om zijn ouderlijk huis te bezoeken en te zien hoe t leven daar is. Helaas kan dit nu echt niet ivm de oorlog
Hopelijk word je droom werkelijkheid hooyoAasiya. Ik ben in Makkaah geweest, voor de umrah (soort kleine bedevaart), helaas geen hadj (bedevaart) en wat was dat prachtig zeg! Ook jullie dromen dames! Reizen is heerlijk..
Een eigen horeca-zaak.. maar zolang de kinderen nog thuis wonen gebeurd dat niet. Of nouja, elk geval niet tot ze 18 jaar zijn. Dus dat is een droom voor de verre toekomst.
Een huisje laten bouwen in Turkije, lijkt me heerlijk om daar een echt eigen plek te hebben en dan nog helemaal naar je eigen smaak. Maar grote kans dat dit bij dromen blijft, of we moeten de staatsloterij winnen En mijn echte droom die hopelijk toch wel gaat uitkomen; een huisje met een tuin en waar onze meiden allebei een eigen kamertje hebben
Reizen! Als de kindjes het huis uit zijn wil ik graag eens naar amerika. Heb er veel familie wonen. Zou ook graag een rondreis door australie maken. Lijkt me een prachtig land!