Hoe herkenbaar zijn voor jullie de mannen die 'niets horen'..?? Elke keer ben ik degene die wakker wordt en dus 9/10 keer opstaat van en voor onze kindjes.. Een heel enkele keer stoot ik vriendlief wakker, die dan vol verbazing vraagt wat er is.. Héél soms kan ik me hier stierlijk aan ergeren... Vooral als vriendlief dan ergens midden op de dag begint met: "oh man, ik ben zóó moe...".. Terwijl hij gewoon een onafgebroken nacht achter de rug heeft... "ja, maar ik werk", als ik hem dan weer eens met draaiende ogen aankijk.. nee, hallo!! Thuis met twee kindjes (laatste week verlof deze week) is niets doen.. Herkenbaar?? (ja, gewoon weer even een topic om te zeuren ja..)
Heel herkenbaar! Vooral het klagen terwijl hij niet veel hoeft te doen en hij is dan ook nog zo aardig om te zeggen als ik zeg ik heb je laten slapen "ja,dat isje geraden ook"!grrr
Ja heel herkenbaar. Maar wij hebben om en om de "nachtdiensten" oom als het zijn beurt is, moet ik hem wakker stoten.
Heel herkenbaar... Hier hoort manlief ook niks 's nachts. Moet hem wakker porren, maar dat doe ik al niet meer. Tegen de tijd dat hij reageert en eruit gaat, heb ik het al gedaan en lig ik er weer in. En heel soms... Dan zucht,kreunt en steunt hij als ik er weer in duik... Volgens mij, puur selectief gehoor!
Die van mij is helemaal een rare. De ramen moeten 's nachts dicht, want de auto's/fietsers of wat dan ook die voorbij rijden daar wordt hij wakker van. Maar onze zoon die midden in de nacht brullend wakker wordt, daar slaapt hij door heen En dan 's morgens: Goh zoontje heeft lekker geslapen he? En dan klagen dat hij zo moe is Pff, mannen!
Oeps hier ben ik degene met een selectief gehoor geloof ik, ik word serieus pas wakker als hij echt echt echt gaat brullen om zijn fles. Manlief is dan al vaak een uur wakker van hem (kunnen hem pas de fles gaan geven als hij echt huilt anders neemt hij 3 slokjes en kijkt je aan met een blik "kom je over een uurtje even terug???")
Ik doe oordoppen in als het mijn beurt is om uit te slapen. Dan weet ik zeker dat ik niet eerder wakker ben.
Niet herkenbaar! Mijn vriend wordt eerder wakker van Aiden dan ik en indien nodig, staat hij ook vaak als eerste bij zijn ledikant. Komt ook doordat ik met oordopjes in slaap vanwege het gesnurk van mijn vriend. Overigens hoor ik Aiden ook wel, maar ben dus iets later wakker daarvan dan mijn vriend.
Ik laat hem lekker oordopjes indoen... Dan zijn er geen irritaties Ik sta wel op en ik doe het wel... Maar idd de zinnen: "pfff ben moe... ik ga ff dutje doen" "Hij heeft goed geslapen he?" (Ben uur bezig geweest met voeden en daarna 1u heen en weer gelopen om hem te laten slapen...) Etc etc Is genetisch bepaald zoiets Misschien idee voor de mannennachten... Goedkope babyfoon en naast zijn kussen zetten heel hard
Lol de mijne hoort het alleen als de babyfoon op zijn nachtkastje staat, dan hoor ik het weer niet omdat hij dan 'oppast' Maar zo heel vaak krijgt hij de babyfoon niet omdat hij veel wisseldiensten draait en ik vaak toch al vanaf 6 wakker ben.
Ik herken het ook niet. Ik slaap zo vast dat ze het matras onder mij vandaan kunnen jatten en ik merk het nog niet! Mijn man ik degene die F.ebe snachts de fles geeft. Nu moet ik er wel bij zeggen dat mijn man van de 4 weken er maar 2 thuis is. Dus ik sta er regelmatig alleen voor. En dan wordt ik wel wakker van haar. Dus de dagen dat mijn man thuis is, kan ik lekker slapen....beetje gemeen van mij...
Mijn man hoort het wel, maar zet dan de babyfoon uit, zodat het probleem opgelost is. Niet dus, je moet dan toch echt even naar beneden schat . Enneh nu zoonlief wat ouder is en bij ons komt liggen, dan gaat hij bij m'n man liggen, want die merkt toch niets, maar als ie naast mij gaat liggen of tussen ons in, dan weet ie dat ie weer terug naar z'n eigen bed gebracht wordt. Maar als mijn man alleen thuis is met zoonlief, dan hoort hij wel,alles. En mocht het toch niet zo zijn dan weet zoonlief dat ie papa even goed moet wakker maken in de nacht. De laatste keer deed hij dat door hem heel hard in z'n neus te bijten, want schudden en papa roepen in z'n oor werkte niet. . Heerlijk die kinder oplossingen.
Mijn man hoort ook niets. Maar ik mag hem altijd wakker maken. Dan haalt hij ons meisje, legt haar bij mij. Daarna maakt hij de fles en die geef ik dan. Als hij nog wakker is dan brengt hij haar terug en zo niet doe ik dat. Mocht ze alleen een speentje willen dan doet hij dat meestal, bij mij wil ze er sowieso direct uit. Ik ben thuisblijfmama, maar gelukkig vind mijn man dat net zo hard werken als zijn baan.
Hahahaha hoe herkenbaar! Inderdaad als ze alleen thuis zijn horen ze ineens wel alles. lol neus bijten hahahaha ach hij wordt iig wakker
Welk gehoor? Oost indische doofheid is hier besmettelijk.. Niet alleen manlief heeft er last van. Pre-puberende dochterlief ook hahahaha