Wat zou jij theoretisch gezien ooit nog willen doen?

Discussie in 'De lounge' gestart door Nina Sanders, 3 mei 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fanne

Fanne Fanatiek lid

16 feb 2017
    3.060
    4.315
    113
    Pfoe wat nu in mij opkomt en er is vast nog meer:
    • Een vierde baby krijgen (gaan we niet doen, het is mooi geweest, maar oh ik vind mijn baby zo lief en hij heeft zo'n heerlijk pluizebolletje);
    • Rondreis door Australië
    • Met een crossfitwedstrijd meedoen (Gaat me niet lukken. Ik hen daardoor veel te weinig tijd om te oefenen).

Kolibrie2 en Nina Sanders vinden dit leuk.
  2. Patatje1982

Patatje1982 Actief lid

31 dec 2014
    449
    229
    43
    Vrouw
    Ik zou graag trauma chirurg willen zijn en een ingewikkelde operatie willen uitvoeren. Heb ergens mijn roeping gemist :rolleyes:.

Zoe123, NiVa0230, zegenwens en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  3. RE080219

RE080219 Fanatiek lid

10 dec 2018
    2.522
    4.780
    113
    - MDMA nemen op een festival (schijnt geweldig te zijn maar ik vind het doodeng :roflmao:)
    - Parachutespringen
    - Oma worden (maar nu nog even niet)
    - Een vakantiehuis kopen in Italië of Spanje
    - Twee weken op vakantie met alle kinderen, hun partners en hun kinderen (vliegtuig afhuren :roflmao:)

juf1987, Mamavanvier95, Kolibrie2 en 2 anderen vinden dit leuk.
  4. rijo

rijo VIP lid

5 mrt 2014
    5.272
    2.034
    113
    - Goud zoeken in Australië
    - Archeoloog worden en dan in Egypte op zoek gaan naar bijzondere artefacten
    - De Moai beelden op Paaseiland bezoeken

Zoe123 vindt dit leuk.
  5. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.045
    2.182
    113
    Brabant
    Nog een kindje krijgen..

Een busje rijden(mijn stiekeme wens.. een busje, omdat je gezin zo groot is dat een auto niet past).

En heel stiekem.
    Een pup, en dan een wat groter ras.
    Dit kan ik thuis echt niet zeggen, want ik heb een hond het langste tegengehouden. En nu hebben we een heel leuk klein, volwassen hondje.
    Dat is leuk , echt. En ik mopper soms.
    Maar heel stiekem...een pup dus...

Oh, en slank zijn. Haha

6. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.183
    16.521
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Ik zou weleens een XTC pil willen slikken, nooit gedaan en daarom zou ik weleens willen ervaren hoe dit voelt ;)
    Ga het sws niet doen want ben veel te bang dat ik rare dingen ga doen.

7. Cin85

Cin85 VIP lid

12 jan 2010
    12.491
    13.945
    113
    Vrouw
    Het noorderlicht bekijken vanuit een vliegtuig.

Op de bonnefooi met de auto door Europa reizen, en dan gerust een half jaar of langer. Wie weet ooit als de kinderen niet meer mee gaan.

Een wereldreis doen met allerlei soorten vervoer, van vliegtuig tot cruiseschip tot lokaal boemeltreintje tot paardrijden.

Verder zou ik goed willen kunnen hooghouden (ik zit op voetbal maar kan dus absoluut niet hooghouden :roflmao:).

Een cabaret show geven lijkt mij ook fantastisch, beetje jammer dat ik niet grappig ben.

8. Golden1213

Golden1213 Fanatiek lid

14 apr 2020
    2.453
    1.830
    113
    Storm chasen!
    Een lijk spelen in een film of serie

Zuul vindt dit leuk.
  9. citroenrasp

citroenrasp VIP lid

12 mrt 2017
    16.370
    21.747
    113
    :roflmao::roflmao:

Cin85 vindt dit leuk.
  10. citroenrasp

citroenrasp VIP lid

12 mrt 2017
    16.370
    21.747
    113
    Precies dit. :$

11. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Jazeker! Oehhhh dat is alweer even geleden. Tokyo vonden we zo leuk dat we er 2x zijn geweest. Ik weet het zo 123 echt even niet meer wat we hebben uitgestippeld toen. We hebben gewoon vooral vooraf locaties geboekt met optie tot annuleren 1 dag vantevoren. Overnachten dus.

En dan met het idee daar ter plekke te kijken en beslissen. Ik raad je aan hetzelfde te doen maar ik snap ook dat je geen bal hebt hieraan.

ohja: mag ik mee? ;)

siets vindt dit leuk.
  12. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Hahahaha gekkie: die eerste!
    ik moet zo lachen. Je bedoelt een pilletje dus. Ik zou dat denk ik gerust proberen als de kans zich voor zou doen en ik idd op een festival zou staan. Ik bedoel meer: ik zou het wel durven. Maar eigenlijk zie ik het nut er niet zo van in. De kans heeft zich niet voor gedaan en dat zal ook niet gauw gebeuren. Ik heb dus wel eens op een festival een joint gerookt maar ook dat vond ik tegenvallen. Geef mij gewoon 2 wijntjes (of bier) en dan vind ik het wel weer best. Ik vind het chiller om de volgende dag fitter wakker te worden. Neemt niet weg dat ik niet een keer kan doorzakken hoor. Maar dan altijd nog liever in m’n eigen omgeving. Het hoeft van mij allemaal niet zo.

13. siets

siets Fanatiek lid

14 sep 2009
    1.235
    1.687
    113
    Leiden
    Haha, dat zal vast heel gezellig zijn!

Hotels zijn al geboekt, want mijn man moet er zijn voor zijn werk. Ik denk dat ik me idd vooral op die locaties ga oriënteren, want het is zó groot en ik denk niet dat ik het aandurf om in mijn eentje de halve stad door te reizen met die metro’s die tot de nok toe gevuld zijn :eek:.
    We hebben een weekend samen echt ‘vrij’ om iets te zien van Tokyo, wordt lastig kiezen…

NiVa0230 en Nina Sanders vinden dit leuk.
  14. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    #34 Nina Sanders, 3 mei 2023
    Laatst bewerkt: 3 mei 2023
    Reizen daar is enorm overzichtelijk en te begrijpen en iedereen is zo netjes en op tijd. Maar ik snap je. Zou het ook niet gauw alleen doen. Maar echt, je gaat de tijd van je leven hebben.

edit: als je de kans krijgt, ga dan slapen bij locals!
    Of heerlijk naar de Japanse Alpen. Hebben wij ook gedaan en dat was magisch.

Ohhh er komen opeens zoveel herinneringen boven. De mooie tempels, de hertjes in Nara, de mooie tempels, de kleine dorpjes met locals..

Ik ga gelijk nu foto’s kijken. Jeetje mina ik wil terug!
    Doe anders even een PB. Kan ik vertellen welke plekken we geweest zijn?

siets vindt dit leuk.
  15. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Ik wou dat mijn man voor werk naar Japan moest :o: doei kids. Mama is even druk :roflmao:

siets vindt dit leuk.
  16. RE080219

RE080219 Fanatiek lid

10 dec 2018
    2.522
    4.780
    113
    Voor mij hoeft het ook niet zo. Maar fervente festivallers als we zijn (Dominator, Defqon, HoH, …) ben ik gewoon nieuwsgierig: hoe zou dat zijn gewoon voor één keertje. Mijn man heeft in het verleden weleens een pilletje gedaan op een festival en dat was onbeschrijflijk zei hij. Maar de kater de dag daarna óók. En dat is wat me tegenhoudt. :roflmao:

17. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Oh dat hele festival leven past niet zo in ons schema momenteel maar ik hou er ook van hoor. Ik ging eerder regelmatig naar 5 days off, sensation white en andere feestjes. Niet te vergelijken met jullie natuurlijk maar ik snap het zeker. Ik heb het nooit eerder echt gedurfd maar ben ook realistisch: als ik de kans had gehad dan had ik het gedaan.
    Nu speelde mijn fobie om ziek te worden ook altijd mee. Bestond de kans dat ik later stond te kotsen? No way. Dan doe ik het al niet.
    Het zal je niet verbazen dat ik nog nooit ziek ben geweest van de drank!

18. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Heb ik meteen weer nieuwe dingen om te plannen: ik ga van de zomer naar Japan met @siets en met @RE080219 naar een festival :p

RE080219, citroenrasp en siets vinden dit leuk.
  19. Youtan

Youtan VIP lid

9 jun 2015
    6.495
    4.332
    113
    Vrouw
    Onbeperkt reizen! En dan zonder plan, maar met genoeg geld. Op dit moment zitten we in NewYork en wat had het met top geleken om nu ‘gewoon’ het vliegtuig te pakken naar Bonaire. Even een weekje zon en daar dan de volgende bestemming te bepalen. Scholing voor mijn dochter zou wel goed komen bij ons, maar ondanks dat wij als docenten het meer dan prima hebben, blijft dit een droom.

NiVa0230 vindt dit leuk.
  20. Mim89

Mim89 VIP lid

29 jan 2019
    10.271
    8.717
    113
    Vrouw
    Mama zijn het aller allerliefst natuurlijk ❤️ En dat valt voor mij momenteel ook onder 'theoretisch ookal kan het niet' want ik durf er echt niet meer al te veel op te hopen.

Wat ik echt graag zou willen is in Kerst tijd in New York zijn.

Motor rijden op zo'n hele snelle sexy motor, maar dat durf ik echt niet :roflmao:

Asil vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina