Ik heb dan echt weer precies het tegenovergestelde Ik geloof totaal niet in psychologen en juist veel in het paranormale. Niet dat ik al mijn antwoorden vind in het paranormale hoor, was het maar zo'n feest maar ik geloof niet in psychologen omdat die dus vaak het paranormale af doen als nep en een verzinsel terwijl ik zelf wel beter weet. Maar goed, nogmaals, ik hoop oprecht dat je moeder wel baat heeft bij de psycholoog en dat zij gewoon in rust en harmonie haar verdere leven voort kan zetten.
Ik zou graag willen weten wat mijn stiefvader voor mij zou hebben opgeschreven Als hij wel besloten had voor zijn zelfdoding een brief of een mail voor mij achter te laten. Of hij trots zou zijn, onvoorwaardelijk van mij hield, dat het goed was en dat het niks met mij te maken zou hebben en een sarcastische grap als afsluiter. Ik hoef de waarom vraag niet te weten, zijn waarom zou hoogstwaarschijnlijk nooit mijn waarom zijn en dat is prima. Ik heb een jaar lang, elke dag gedacht als kind dat die brief of mail wel zou komen en soms nog steeds hoop ik opeens iets te vinden van hem. Wat natuurlijk super onrealistisch is.
Ik kan geen vraag verzinnen. Ik geloof dat je ook voor een deel je eigen toekomst creƫert, dus zeker vragen als 'zal ik ooit kinderen krijgen' zou ik niet willen stellen. Ik denk dat veel waarzeggers een nep antwoord zullen geven en je dus tevreden willen stellen, maar stel dat iemand zegt dat je nooit kinderen zult krijgen, wat dan? Ik zou niet opgeven op basis van wat een waarzegger tegen me zegt, maar als je erin gelooft dan ga je dus eigenlijk zonder hoop proberen om nog kinderen te krijgen. Ik vertrouw alleen mijn vriend die goed is met tarotkaarten, maar ik vind het dan prettiger om vragen te stellen over welke houding ik moet aannemen in een bepaalde situatie of hoe ik er het beste mee om zou kunnen gaan. En zelfs dat doe ik bijna nooit.