Ik helemaal gelukkig, dacht yesss, het is toch mogelijk. Maar helaas niet die wat ik wil Dat is deze: http://farm4.static.flickr.com/3388/3223300069_1ca9009786.jpg
Super, daar ga ik eens n mailtje heen sturen om te kijken wat t mij gaat kosten enzo. Heb je zelf toevallig ervaring met die site? (of iemand anders??) Thx.
-Een jeans van Hilfiger Denim (sinds ik bevallen ben wil ik niets anders meer) - Uggs - M'n gezichtverzorging van Clinique -Parfum - A&F kleding
ja, heb er een week geleden zhu zhu pets spullen van gekregen, is niet te krijgen via amazon etc, ivm marketing blabla, en komen pas later dit jaar in nederland, en aangezien mijn dochter begin augustus jarig is, heb ik het via hun besteld.Ging prima.
Wat een onwijs gaaf en handig ding! ik wil oooooook Wat is de precieze naam, kan hem op die andere site niet terugvinden namelijk?
Heleboel spullen om sieraden te maken. Glaskralen en hangertjes e.d. zijn in Amerika veel goedkoper en ze hebben veel meer keuze. Maarja, dan moet je er wel van houden om zelf kettingen te maken natuurlijk... Anders iets typisch Amerikaans ofzo... Maar ik geloof dat je geen voeding / dranken mag uitvoeren... Of een serie / film die hier in NL nog niet uit is. Ook leuk om vooruit te lopen op de films die hier nog niet in de bios zijn...
Het is (1 van de vele) wall organizers van Pottery Barn. En dan met het daily system (is niet echt de naam, maar wel de enige organizer die dat systeem heeft van Pottery Barn) Ik ben helemaal verliefd op dat ding.
Heel fijn om te horen. Wat ik uit amerika wil hebben gaat me toch een paar honderd euro kosten, wel prettig om te weten dat het dan een vertrouwde site is en dat ik mijn spullen daadwerkelijk krijg. Echt super bedankt voor die site, ben helemaal happy