Nou met het lekkere weer heb ik soms wel eens zin in een cocktailtje, maar er is zoveel keus. Dus ik dacht, ik gooi het eens op ZP. Brand maar los. Dit zijn mijn favo's trouwens; Mojito Cosmopolitan Long Island Ice Tea Sex on the Beach
Garnalencocktail En serieus: met stip op nr. 1 Mojito! Verder drink ik eigenlijk liever bier dan cocktails.
Haha garnalencocktail is idd niet te versmaden. Ben zelf niet zo'n bierliefhebber, drink tijdens het uitgaan meestal rode wodka, wodka-orange, whisky-cola, kriekbier, sambuca,cocktails...niet allemaal op één avond hoor.
Irish Trashcan Tis niet echt een chique cocktail, maar na 2-3 heb je de grootste lol en weet je de volgende dag nog maar een deel . Irish Trash Can drink recipe - Drinknation.com
mojito mmmm en de ouderwetse pina colada blijft heerlijk. Ook een raketje (flugel met sinas) is heerlijk is dan wel geen cocktail maar wel een heerlijk mixje
Oeeehh, I love cocktails !!!! Welke zijn er allemaal lekker, even denken... - Kermit met gecrushed ijs - Long Island icetea Even verder denken..
gister Mojito s op jammie. vierdaagse hier he? vandaar maar ook 1 met ananas weet alleen niet hoe die heet. misschien is het leuk als jullie ook recepten ofzo plaatsen
De aller lekkerste coctail voor mij is: hou je vast hoor........ WATER!!! recept glas pakken, kraan open, glas er onder, kraan dicht en drinken maar Of is dat niet wat je bedoelt???
Purple rain En 1tje die ik zelf heb bedacht: Coebergh bessen,blue curacau,pisang ambon met redbull Jumjumjum Sex on the beach ook erg lekker!