http://www.planet.nl/planet/show/id=2219209/sc=cf508f Ze zijn al uit het ei deze slechtvalkjonkies en je ziet ze niet vaak omdat meestal de ouders er op zitten, maar lief en pluizig zijn ze wel.
ja, ik eigenlijk ook na dat olifantje, maar hier kijk ik maar af en toe even naar en is het risico allemaal wat mindergroot dater iets gebeurd.
sorry dat ik jullie dat allemaal had aangedaan,achteraf ook veel spijt van. Ik kwam de link tegen in het begin al en dacht plaats het hier..foutje..
lieve schat toch! jij kon het toch ook niet weten wat er zou gebeuren! Neem het je niet kwalijk hoor! Niemand weet wat het leven in petto heeft! dus voel je voorla niet schuldig! kus nachtvliinder
Dat kon je toch ook niet weten joh, je niet schuldig voelen hoor. Je plaatste dat net als ik nu toch gewoon omdat je een ander eiets vertederends wil laten zien
Wij zijn voor 2 jaar terug met een koppeltje vogels (in huis) begonnen; nu zijn het er 15! We hebben zelf dus al heeeeel wat nestjes van dichtbij mogen aanschouwen; blijft toch iedere keer weer mooi. (Voor foto's zie album...)
Leuk te zien, die kleine vogeltjes! Enne over die ene site plaatsen van de bevalling van Indra: Als jij het niet had gedaan, was het wel een ander geweest!