In zuid Frankrijk de autosleutels op de autodeur laten staan... ja... goed in het zicht. Hele dag aan het strand gelegen en in het stadje geweest. Eenmaal terug.. nergens een sleutel te vinden Stond er gewoon nog op Is overigens wel al een jaartje of 20 geleden.
Check! En sowieso de deur uit gaan zonder die dingen gaat me nooit gebeuren (mits ik zeker weet dat ze niets te eten/drinken krijgen in die tijd).
Ik mag zwaar hopen dat het me nooit overkomt dat ik m'n autosleutel in de auto leg en de deur dichtdoe. En al helemaal niet als ook nog eens de kinderen erin zitten. Ik heb namelijk een auto met een eigen willetje. Zo eentje die zichzelf op slot doet
De like omdat ik je auto grappig vind. Ik hoop ook dat ik nooit mijn autosleutel in de auto leg en dan de deur dicht. Of ja, dat is niet erg. Maar eerder in de kofferbak en dan de kofferbak dicht als de auto al op slot is. Mijn kofferbak heeft geen knopje. Die maak je of met de sleutel open, of met een hendel bij de bestuurdersstoel
Nooit over nagedacht maar hier net zo. Maar hier kan dat niet denk ik want de auto gaat pas op slot als ik op het knopje druk en dat kan niet als de sleutel in de kofferbak ligt.
Dat scheelt dan wel. Hier kan ik dus de auto op slot doen terwijl ik dan de kofferbak nog open maak. Met hendel of met sleutel. Dan blijft de auto op slot. Als ik dan de sleutel in de kofferbak leg, ben ik de pineut. Al ken ik mezelf langer dan vandaag. Dus probeer ik te vermijden dat ik daar de sleutel weg leg. Dan maar op de grond ofzo. Verder ontopic. Er is niks dat me nooit zou kunnen overkomen. Kluns eersteklas hier
In geval van quarantaine vakantie, dan heb jij geen probleem. Ik neem 1 setje extra mee, tja budgetreis en grote maat. Dus die kleine koffer zit zo vol. En ik wil ruimte overhouden voor nieuwe aankopen. Ik vlieg morgen naar Barcelona!
Dat ik op me moeder gaat lijken. Nou, hetzelfde gebeurt nu ook: - ook een kluns met nw telefoons - sommige verpakkingen openmaken. (Waarom zo lastig? Wil de fabrikant eerst nog iedereen zien tobben ermee. Ergens een voorliefde voor aparte surprises (5dec)) - opruimtic, gelukkig nog niet zo heel erg. Maar gaat verdacht de verkeerde kant op. - uitspraken - gedachtes Oh erger dan ik dacht.
Ja ik was wel tussendoor ja meestal 2 wassen per week. 1x 30 met kleding en 1x 60 met handdoeken ondergoed en sokken. Ik heb ook niet genoeg setjes voor iedereen voor 2 weken dus ik moet wel en ben op vakantie ook wel wat makkelijker hoor ga bij een vlekje niet gelijk een nieuw t shirt aantrekken. En zomersetjes nemen ook niet heel veel ruimte in. Dus voor do v.h. ter en zoon meestal 4 korte broeken 2 lange en 7 shirts en dan voor dochter nog 2 jurkjes en voor onszelf 2 a 3 korte broeken en 2 lange en 5 shirts. En voor iedereen ondergoed en sokken voor 7 dagen O en wij hebben wel een dakkoffer op de auto. Vorig jaar niet gebruikt maar daar kan ook een hoop in misschien is dat ook iets voor jullie?
Mij kan alles overkomen. Ik ben ongestructureerd, een slechte huisvrouw en een rampzalige planner. Nosce te impsum
Ik ook. Maar vertrouwde m'n man teveel Zolang het lampje niet brand, kun je echt nog doorrijden. Bleek het lampje kapot en stond ik zonder benzine. Gelukkig niet op de snelweg......