Wat zou jouw kind voor jou kopen als hij alles kon kopen?

Discussie in 'Mama en gezin' gestart door mamabri, 7 mei 2024.

  1. Villa Kakelbont

    Villa Kakelbont Bekend lid

    13 okt 2020
    935
    1.570
    93
    Vrouw
    Oudste zei:
    Elk seizoen de complete seizoenslijn van jouw favoriete kledingmerken (king louie, nümph, zilch, cloud9 en derbe) :D
    Middelste zei:
    Een abonnement op goede koffiebonen, want je kan niet zonder :oops:
    De jongste zei:
    Een Barbiehuis met alle Barbies die rt zijn:o:
     
    mamabri vindt dit leuk.
  2. debq

    debq Fanatiek lid

    10 mrt 2010
    3.764
    745
    113
    Typisch geval van niet goed lezen. Dit was wat ze zelf zouden willen hebben. Alsnog aan ze gevraagd wat ze zouden kopen.

    Oudste: een zwemvijver en huisje voor bij de zwemvijver (we hebben een grote tuin en dit is idd een droom van ons).
    Jongste: een hulp, omdat we al lang op zoek zijn naar een poetshulp en die zou zij dan wel gaan regelen.
     
    Fristi2012 en mamabri vinden dit leuk.
  3. masami

    masami Fanatiek lid

    27 jul 2011
    4.223
    778
    113
    Vrouw
    Dochter 16: jou droomtuin :D Ik hou ontzettend om in de tuin bezig te zijn en steeds nieuwe planten en hebbedingen voor in de tuin te kopen.
    Ze vroeg aan mij de vraag andersom.
    Ik zou voor haar haar rijbewijs en een auto kopen. Deze mogelijkheid heb ik nu niet en dat zou ik wel erg graag willen.
     
  4. Rizzoli

    Rizzoli Fanatiek lid

    21 aug 2013
    2.358
    838
    113
    Mijn dochter heeft heel lang nagedacht en kwam met het volgende; een paard waar we allebei op kunnen rijden. Ik vermoed een beetje eigenbelang :roflmao:.
     
  5. Forumnaam

    Forumnaam Bekend lid

    19 okt 2019
    777
    1.543
    93
    Zoon 10:
    Eerst zei hij dat ik de helft van zijn geld mag hebben als hij heel veel geld heeft. En toen ik vroeg wat hij zou kopen ipv geld geven zei hij een villa met mooie auto’s en ook nog een villa in Dubai met mooie auto’s en een privé vliegtuig.
    Hij is dus best gul
     
  6. Cin85

    Cin85 VIP lid

    12 jan 2010
    11.970
    13.201
    113
    Vrouw
    Alleen de oudste is nog wakker; een lamborghini en een privé vliegtuig zodat we altijd lekker chill op vakantie kunnen.
    Dus ook gedeeltelijk eigenbelang.
     

Deel Deze Pagina