Steekjes linksonder me buik

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Loetje89, 14 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loetje89

Loetje89 Niet meer actief

Hallo iedereen,

Even mijn situatie:
    Ik ben sinds een weekje ofzo met de pil gestopt, ben een paar dagen daarna ongesteld geworden en ben nu voor de 4e dag ongesteld (wel erg licht nu). Nou heb ik sinds vandaag geregeld steekjes linksonder in mijn buik, de steekjes komen (meestal) op hetzelfde ritme als mijn hartslag. Gisteravond had ik ook al de hele tijd van die plopjes in mijn buik, en nu dus die steekjes... Ook een erg rommelende maag terwijl ik net nog wat heb gegeten. Ikzelf denk dat die steekjes met mijn menstruatie te maken hebben, maar om wat meer duidelijkheid te krijgen vraag ik toch even om jullie mening.
    Het zal waarschijnlijk wel niks zijn, maar ik let nu wel op al die kleine dingetjes. Ik heb die steekjes ook nog nooit eerder gehad tijdens mijn menstruatie.

Alvast bedankt voor jullie reacties! :)

Groetjes

2. mlis

mlis Niet meer actief

hoi loetje,
    het kan zijn dat het inderdaad van je menstruatie komt of door ontpillen..toen ik gestopt was met de pil begon ik ook dingen te voelen die ik normaal niet heb..ik heb nog steeds af en toe rare steekjes in mijn lies en zij.. dit ook tijdens me menstruatie.
    groetjes

3. Zonn

Zonn Fanatiek lid

11 okt 2010
    1.170
    253
    83
    NULL
    NULL
    Ik heb hier weleen gelezen dat dit te maken heeft met de eicellen die aan het einde van je menstruatie alweer aan t rijpen zijn.
    Ik heb dan namelijk ook steekjes-plopjes.

Het kan natuurlijk van alles zijn....in je buik zitten zoveel organen.

4. Loetje89

Loetje89 Niet meer actief

Bedankt voor jullie reacties! :) Ik heb het sinds vanmiddag (sinds t berichtje) niet echt meer gehad..
    Zou mooi zijn als het me eitjes alweer zijn haha, hopelijk gaat het iig snel lukken! :)

Deel Deze Pagina