Welk kleur overhemd heeft je man aan? Misschien leuk om in die kleur vestje en schoenen aan te doen? Staat leuk op de foto's
Je hebt gelijk, alle blauwe ondertonen, volgens mij. Maar ik heb het jaren geleden een keer in een meidenblad gelezen... mijn herinnering is dus een beetje fuzzy :-D
Dat weet ik eigenlijk nog niet. Hij gaat alleen mee naar het avondfeest (ik ook naar de plechtigheid in stadhuis) en dat is heel casual, dus ik weet niet of hij zelfs wel een overhemd aan zal doen, het is niet zo z'n ding.
Ik vind een beetje donker turqoise ook wel heel mooi, wat vinden jullie daarvan? Maarja, of ik schoenen in die kleur ga vinden???
Ik zou een lichtgrijs, zilverachtige bolero erbij doen, zwarte pumps en een ketting met een knal kleurtje.
Aqua ook mooi Mexx - suède pumps? Bestel nu bij wehkamp.nl oeeeeeeee. ik moet geen pumps kijken voor een ander... kwijl!
Ja. tis dat ik nu geen 80 euro voor weer leuke pumps kan missen! hahahah.. (DROOMT SALE SALE SALE!!!) vind de groene wel iets vrolijker en dan met groen vestje ook leuk! kan ook met een aqua die een iets groenigere toon heeft trouwens. en die jeans kleur met een knalblauw(petrol) combineren ook gaaf! vind het altijd wel mooi als het niet helemaal t zelfde is maar wel in dezelfde kleurlijn ligt.
aaaaaaaaah! shit.. als ik ze nog beter bekijk wordt ik nog meer verliefd!!!! ....... droomt nog even verder (kom er achter dat ik gewoon foto's kan switchen met kleur bij wehkamp.. blonT) (eigenlijk even de link weghalen voor ik anderen op ideeen breng:)
Ik zal der eens naar kijken, thx! Ik ga gewoon met m'n chique jurkje aan shoppen en dan zien we wel wat er bij past.
kan me voorstellen. maar kon je de foto ff niet onthouden (is toch aan t denken of ik wat heb waar t bij kan... of wat ik moet kopen dan)
O btw... Leuk jurkje ook.. (nog meer mogelijkheden.. zwijmel...) (extra stimulans om niet te snoepen)
ik zou ook kiezen voor zilvergrijs en dan zo'n blauwgroenige ketting wat nog lekker even wat afsteekt... kleurtje van het vestje wat bij de link naar vero moda voorbij komt vind ik érg gaaf.