Kom ik weer om advies te vragen. Wij hebben nieuwe meubels (nieuw huis) en heb nu een dressoir. KOmen paar dingentjes op te staan zoals zo zilveren schaal met kaarsen. Maar nu dus de vraag wel of geen spiegel boven het dressoir? Wat zouden jullie doen? zal even foto bijvoegen van het dressoir en de spiegel die het dan eventueel zou worden. Bedankt alvast Bekijk bijlage 159563
Nee, zou ik niet doen. Vind dat echt iets voor oude mensen Heb hele toffe schoonouders, maar zij hebben dat haha Ik zou er leuke accessoires neerzetten. Maar niet te veel want dan oogt het direct weer rommelig.
ja doen! Wij hebben het ook, heel praktisch. En het maakt het inderdaad mooi af. Mooi dressoir trouwens!
ja doen vind het niet voor oude mensen wij hebben t ook ! licht er maar net aan hoe je het aankleed .. (kijk als je nu van die oudbollige dingen erop zou zetten ) ik zeg doen
haha okee heb het nu ook maar vond moeilijk dus dacht even zwangerschapspagina ideaal al die meningen hier nog een foto dat je het beter kan zien hoe het word Bekijk bijlage 159568
Spiegel maakt de ruimte ook nog eens eens zo groot. en je hoeft m' niet persé op te hangen, je kan 'm ook op de dressoir zetten ev?
Wat ook heel erg mooi is, zijn decoratiestickers. Zelf wil ik erg graag een mooie tekst op een muur aanbrengen in zilver. Google maar eens op decoratieteksten, kun je voorbeelden zien. Persoonlijk vind ik dat mooier en apparter dat een spiegel, dat zie je al zo vaak...
O verschrikkelijk! een spiegel boven een dressoir! hoe cliché! zou ik écht nooit doen. Verzin eens iets origineels...
Het lijkt me niet leuk om jezelf steeds in de spiegel te moeten zien. Ik bedoel, hoe vaak per dag loop je wel niet langs het dressoir... Nee, dat lijkt me niks. Afgezien van of het mooi staat of niet!
Zoiets bedoel ik; Jezelf zien.. 75x18cm | Interieurteksten | MUURSTICKERS Klein Idee Maar als je verder kijkt, kom je zoveel ideeën en teksten tegen. Of misschien vind je een bepaalde afbeelding wel mooi of Japanse of Chinese tekens of iets dergelijks?
Ik kan de foto's niet openen, maar ik vind een spiegel boven het dressoir sowieso niet mooi. Vind ik meer iets van tig jaar geleden, toen zag je dat veel. Maar wat ik wel vind: altijd doen wat jij mooi vindt!
Ik kan de foto's niet zien...Maar ik heb het zelf niet,ik heb foto's opgehangen en verder is het rustig op mijn dressoir. Heb alleen 2 schemerlampjes, 2 kandelaars (+kaarsen), een vaas met nep orchideeen en een lantaarn staan. Gewoon rustig dus, niet te veel daar hou ik niet van. Less is more!