Wat zouden jullie bieden voor dit huis

Discussie in 'De lounge' gestart door Kolovski, 11 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kolovski

Kolovski Niet meer actief

Ja dat was ik haha.

Toch besloten dat we niet voor dit huis gaan kijken..

2. Baby 2

Baby 2 Actief lid

12 nov 2014
    235
    1
    16
    Helaas ken ik de regio, het is echt een heel scherpe prijs voor deze omgeving... Ik hoop voor je dat er wat af te krijgen is, maar ik zou bij 135 beginnen. Lager geef ik je geen kans.

3. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

Omdat het redelijk dicht bij Rotterdam ligt denk ik dat ik een bod zou doen van 140.000
    Ik denk niet dat 150000 een heel raar bedrag is.
    Die 100000 die ik hier langs hoor komen vind ik wel erg laag voor een huis als dit. Voor 100000 kun je bij ons geen woning krijgen, zelfs niet in deze staat met die gekke hoeken en plafonds en ultra basic badkamer en basic keuken.

4. penseel

penseel Niet meer actief

Leuk huisje.

Lat zocht jaren geleden een huisje ( kamer) koop met wc douche keuken hier was dat kamertje denk hoog uit 25 vierkante meter en vraagprijs was 89 duizend ( delft) een kamer.

Ook randstad dus Delft voor een koopwoning hier zit je gouw rond de 2 tot 2.5 ton dan heb je een tuintje van hoog uit 70 vierkante meter of kleiner. ..

In Groningen heb je voor het zelfde bedrag een twee onder een kap woning met voor en achter tuin .. Randstad is vrij prijzig.

Maar vind het nog steeds een leuk huisje als je een handige man hebt kun je veel zelf doen. Denk dat het zeer gezellig te maken in, Klein maar fijn.

5. MadeInUSA

MadeInUSA VIP lid

27 dec 2011
    9.277
    11.000
    113
    Tsja als ik bedenk dat ik twee jaar geleden een appartement van veel meer meters, veel centraler en 70 jaar jonger kocht voor 175.000 (grond in erfpacht afgekocht tot 2050) zou ik voor zo weinig meters zorgen dat je inclusief verbouwingskosten op Max 160.000 uitkomt ofzo... Verbouwingskosten goed laten begroten adhv bouwkundige keuring

6. Droppie Drie

Droppie Drie Fanatiek lid

1 aug 2013
    1.735
    10
    38
    Als zelfs de woningbouw zelf het huis 'eenvoudig' noemt, gaan bij mij de alarmbellen rinkelen. Heeft het wel spouwmuren of is het enkel steens? De afwerking is in ieder geval belabberd. Ik zou dit huis alleen kopen als je ervaring in de bouw hebt, of een hele goede aannemer. Je kan je hier lelijk in vergissen...

Deel Deze Pagina