Ik zou het super leuk vinden om een dag met mn man te ruilen Gewoon eens voelen hoe het is om man te zijn (en te sexen ) Lijkt me zo apart!
Sommige hebben hem al genoemd maar dat zou ik ook willen,. Een dag een man zijn en dan ook sexen enz hihi. Een dag echt rijk zijn kopen wat ik wil kopen. Bepaalde dingen van me leven opnieuw beleven bv de bevallingen van de kinderen. En dat het dan op een natuurlijke manier had gemogen en of gekunt inplaats van een ks. Een moeder die gelukkig is en blijft. En een hoop bespaard had gebleven. Rot jeugd had ze. Me ouders minder ruzie hadden gehad en ik en me zus nu minder moeite hadden gehad met het leven Enz. En ja een ander demenisie. Enz een dagje dood of de vragen over de dood. Kortom te veel om te willen. Zal ik even door gaan.
Ik zou weer een kind willen zijn, elke dag buitenspelen, tekenfilms kijken, geen zorgen en koppijn om dit of dat. Leuke dingen doen was vroeger echt leuk en spannend en nu zo gewoontjes.Zucht ik mis mijn kindertijd zo erg...
Ik zou ook graag zo nu en dan even terug willen spoelen, gewoon even weer terug naar die bijzondere momenten. En ik zou graag de hoofdrol in een musical willen spelen en prachtig zingen...
Ik zou wel willen weten of er na dit leven nog iets is en dat zou ik graag even willen zien . Ben erg bang voor de dood dus zal wel eens willen kijken of het echt zo mooi is hierna..
Wie zei hier seks met Jared Leto??? Die zou van MIJ zijn !! En verder... zou ik wel eens een dag echt in het hoofd van mijn clienten willen kijken (werk in de psychiatrie), dan zou ik ze zoveel beter kunnen helpen...
hahahha dat zou indd een goeie zijn zeg... en bij sommige txt dat je een uitleg bij die persoon krijgt haha.. + boekje met gebruksaanwijzingen haha
Ohja ik zou ook de tijd terug willen draaien en alles bewust mee maken van de tijd dat ik nog niet in NL woonde en ik zou willen weten hoe mijn echte moeder was en hoe ze met mij was....(en wie nou eigenlijk mn echte vader is...)
Hier ook mijn overleden vader spreken. En bewust een uurtje meemaken in de buik van je moeder. Ik dacht daar gister nog aan. Hoe zou Julian het nou gehad hebben de laatste weken in mijn buik. Hoe voelde hij zich et cetera. Ik zou willen kunnen toveren en de voedsel schaarste opheffen in de wereld zodat iedereen te eten heeft.
hahahaha lig krom!weet je hoevaak ik dat heb gedroomd komt ook door de troetelbeertjes heb er nog een trauma vn.vind ze nog geweldig hahaha en dan zo watertrappelen en steeds hoger de wolken in gaan8)
Ojaa ik zou een milyonair willen zijn...lekker niks doen schoonmaaksters in huis.. kok in huis babysitter in huis kapper in huis met speciale dagen, en ik?? niks doen lekker in een hangmat genieten vn lekker cocktails is me buik iets te flink lekker laten zuigen die handel wat een fantasie 8)