Wat zouden jullie doen?? 29 weken.. Bellen?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Carlien, 10 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. janneke000

janneke000 Fanatiek lid

29 dec 2010
    1.049
    3
    36
    Het schijnt dat je op je hand moet blazen. Als je dan vocht voelt lopen is het vruchtwater. Maar vang wat op in een potje!!! Daar kunnen ze dan een teststripje in doen en testen op vruchtwater. En zoiezo bellen! Je bent nog helemaal niet zo ver! Laat je ons weten hoe het afloopt?!?!

2. Carlien

Carlien Fanatiek lid

23 feb 2010
    2.133
    1
    36
    Twente
    Nou net van het ziekenhuis weer thuis.. Ik kreeg een flinke uitbrander dat ik niet eerder had gebeld..

Maar het was wel vals alarm.. Gelukkig!:) Ze hebben met een echo gekeken of er genoeg vruchtwater is, ze hebben gekeken naar het hartje (ze had toevallig nog wel de hik:)).

Verder hebben ze ook nog een inwendige echo gemaakt en ik had nog een baarmoedermond van 4,75 cm.. Dus dat is ook goed..

En wat ik nog nadruppel is wss afscheiding, en ik ben dus wss incontinent:(.. Nou maar aan de incontinentieluiers dan, want het zal je maar op straat gebeuren;)

(Sperma is het zeker niet geweest, daar was het teveel voor, dan had ik mijn man na laten kijken:p:))

Nou dit was het.. Bedankt allemaal! Voor de reacties en het meedenken!;)

Gr.
    Carlien

3. Maedra

Maedra Fanatiek lid

29 okt 2009
    1.558
    0
    36
    Rotterdam
    Gelukkig! Hebben ze ook getest of het geen vruchtwater is dat je verloor?

4. Druif78

Druif78 VIP lid

11 feb 2008
    9.724
    1
    36
    O gelukkig maar! Nou ja... blij ben je natuurlijk ook niet als je urine verliest maart toch: alles veilig met je kindje! Hebben ze nog kunnen testen op vruchtwater of was dat al zeker aan de hand van baarmoedermond en hoeveelheid overgebleven vruchtwater??

5. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    gelukkig maar en de incomtinentie kan weer over gaan

6. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Ehm, misschien moet je even de moeite nemen iets verder terug te lezen;)
    Oh je hebt al veranderd

7. Carlien

Carlien Fanatiek lid

23 feb 2010
    2.133
    1
    36
    Twente
    Ze hebben verder geen testen gedaan.. Ik denk dat ze het zo ook kunnen zien.. Maar ik ben in ieder geval gerust gesteld..

Over die incontinentie.. Het is daarna niet weer gebeurd, zelfs niet als ik nies.. Dus ik hoop dat het mee valt.. Maar ik heb het ook opgezocht en ze zeggen dat het vrij snel naar de bevalling weer overgaat.. Dus daar hoop ik dan maar op..

Gr.
    Carlien

8. mjs

mjs Fanatiek lid

14 mei 2009
    2.128
    2
    0
    Hoi carlien .
    Wij lopen gelijk en het klinkt herkenbaar , ik heb exact hetzelfde gehad na de sex , en ook een keer toen ik onverwachts en te snel bukte maar beide keren niks aan de hand maar goed dat je gebeld heb !!!!! Succes verder , en idd beschermingsmatriaal bied uitkomst :)

Liefs edith
    Mama van mees*

Deel Deze Pagina