De man die ons de folders komt brengen is een man die slecht ter been is. Echt zo'n oude Rotterdammer. Nu was de buurman al tegen hem tekeer gegaan omdat hij aanbelde terwijl hij nog te slapen. (nieuwsjaarwensen met de kaartjes). Ik had verdorrie ook maar 20 cent in huis, dus heb hem dat gegeven. Maar toen ik de deur dicht deed hoorde ik de buurman tegen hem schelden, dat hij de politie zou bellen. Want dit mocht niet in de flat blablablabla. De arme man strompelde weer weg, zonder dat hij het rijtje af kon maken. Ik was net te laat om de buurman ook even lik op stuk te geven, want vond dit echt niet leuk. Voel me er nog rot om. Arme oude man.
Ja, ochtendhumeurtje zeker. Voel me er nog rot over. Heb ook gevraagd aan vriendlief of hij wil kijken of hij hem nog kan vinden zodat hij even kan pinnen om die man wat toe te stoppen.
Ja inderdaad, maar dat doe ik ook wel als ik hem tegenkom. Ik weet dat het officieel ook niet mag, maar god. Die man brengt elk jaar trouw zijn foldertjes met zijn kruk aan de hand.
Ja nou ja weet je, officieel mag het niet en heeft je buurman misschien gelijk maar er bestaat ook nog zoiets als mensen respectvol en vriendelijk behandelen. Wat je buurman doet met dat schelden en zo is ronduit asociaal. Mocht je m tegenkomen geef hem dan maar ook een figuurlijke mep van mij!
Nou lekkere buurman heb jij! Jeetje wat zielig voor die man.. Dat je buurman niks wil geven, prima toch. Zeg dit gewoon en laat die man zijn rondje verder afmaken ipv te keer tegen zo iemand te gaan.
Ik kan me dat helemaal voorstellen dat je je zo voelt, zou ik ook hebben. Zou telkens het verbaasde en teleurgestelde gezicht van die man voor me zien. Snap sowieso niet waarom het zo verdomd moeilijk lijkt te zijn voor sommige mensen om gewoon ff normaal te doen ofzo.
Zou me ook zo voelen.... Eerst al omdat je geen geld in huis had en daarna wordt die man door de buurman uitgefoeterd Zou gewoon wat geld halen en de eerste ke dat je hem tegenkomt wat toestoppen.
Aaah gerum, zie die oude man al helemaal strompelen gerum. Maar als mijn buurman zo tekeer zou gaan gaf ik m echt voor 5 stuivers!! Grr
dat is zeker heel sneu agerm de man ook doet zijn best om iedereen goed en gelukkig oud en nieuw te wensen word ie ff verrot gescholden
ja idd! ik zie gelijk zo'n buurman Baasje voor me (van Sesamstraat) daar gaan ook altijd mijn nekharen van overeind staan :x
Ik zou de buurman er alsnog nog op aanspreken! jeetje wat een slecht gehumeurde vent is dat zeg! Beetje positief in het leven staan kan wel niet? wat een leven heb je dan als je elke dag moet schelden en een goed gebaar van anderen niet kan waarderen.
Ik zou echt een hema bon ofzo kopen voor die man. Als je zelfs met krukken folders rond brengt vind ik hem een held! Iemand die het geld hard nodig heeft dus (vandaar ook de hemabon voor noodzakelijke boodschappen). En die buurman? laten gaan, bij zulke mensen bereik je toch niks. Het verstoort alleen maar jullie contact met de buren en dat wil je niet met zo iemand.