Moest ik jou zijn zou ik zeggen dat die persoon er echt mee moet stoppen of dat je naar de politie stapt. Indien hij dat niet doen toch de politie waarschuwen. Dit is echt angstwekkend zo'n dingen... :s
Heb alleen de openingspost gelezen, maar ben bang dat je er wat aangifte doen betreft weinig mee kunt. Kan me voorstellen dat je het eng vindt, maar vind het eerder klinken als iemand die je in de maling neemt. Snap alleen niet zo goed waarom je op zijn sms'jes reageert en dat je man ook naar de AH gaat. Als het een grap is lachen ze zich helemaal kapot en als het geen grap is, is het best link... Gewoon negeren die sms'jes dan is de lol er snel af. Hoe komt hij eigenlijk aan je nummer? Zou toch eens kijken wat er over je te vinden is als je je eigen naam Googled. Heb je Facebook op slot? Zo niet: dan wordt het wel erg makkelijk om info over je te vinden en al helemaal als je telnr ook via Facebook te zien is! Heb je trouwens zijn telefoonnummer al door Google gehaald?
mijn advies: helemaal niets doen. Negeren is de beste remedie. Het is een flauwe, kinderachtige, domme actie, waarschijnlijk van een vrouw. Stop er geen energie in.
ja gewoon niet reageren, je reageerd elke keer weer op zijn berichtjes. Dat betekent dat hij er van geniet dat jij alles gelooft en er in tuint! Hij zit je bang te maken, te dollen en jij laat dit merken want het lukt hem aardig! Ik zou zowieso nergens op in gegaan zijn! Dus lekker negeren en blokken die handel. Hi heeft je vast gezien met vrienden en zijn zo gaan ouwehoeren. Ik heb ook zoiets gehad alleen werdt ik gebeld...nou lekker laten lullen en laten gaan! Nooit meer last gehad. Snap echt niet dat je er zo op in bent gegaan maargoed...
Melden bij de politie. Ook mbt albert heijn en de tijden. Als je weer een bericht krijgt dat je naar de ah moet gaan, zeggen dt je komt, politie bellen en op de achtergrond houden.
ik heb ook het idee dat er iemand je loopt te naaien. eigenlijk zou je man moeten gaan en dan als vriend van je zus een politie agent in burger mee nemen. aan de schrijfwijze denk ik een meisje/ vrouw die of jaloers is op jou of op je zus. hoelang heeft je zus een vriend? en heeft die een ex? of iemand waar je ruzie mee hebt?
Heel vreemd en eng! Ik zou de politie om advies vragen. Ik vrees alleen dat ze weinig kunnen, het zal ws een prepaittelefoon zijn. Heb je laatst geen ruzie gehad met iemand? Ik vind het eerder klinken aan een gestoorde grap van een bekende aangezien hij veel info van jou weer en ook je telefoonnummer heeft. Kan me nl niet voorstellen dat je vroeger op school een tel. Had en als dat wel zo is, nog hetzelfde nummer hebt. Wellicht kan je zeggen dat je melding gaat dien bij de politie en zorgt dat dat het stopt. Sterkte
Ts, krijg je alleen smsjes, of ook mail? Misschien een idee om dan eens (via de politie) het IP adres te achterhalen. In ieder geval alles goed bewaren, ook 06 nummers zijn te traceren. En ook mijn eerste gedachte: dit is een vrouw/meisje die je lastig valt. Via facebook zijn ook veel gegevens te achterhalen he, wie je zus is en of ze momenteel een vriend heeft. Misschien heeft 1 van de dames met wie je op het terras zat, dit ook op facebook gemeld. Je stalker hoeft je niet perse gezien te hebben om te weten of je daar daadwerkelijk zat.
Aangifte doen, negeren vooral niet reageren!!! Dat het een meisje zou zijn vanwege de hihi zou ik niet gelijk zo durven zeggen want mijn overbuurman schrijft heel vaak hihi... Ook de rest van de manier van schrijven lijkt op die van hem. klinkt als een kerel die in zijn 2de jeugd zit. Ontzettend vervelend. Je kunt overigens je provider vragen na te trekken want dat doen ze bij vaker dan 3 x door het zelfde nummer te zijn gebeld.
ik den dat het een meisje is. Een ex van je man of een vroegere vriendin die misschien jaloers is op het leven wat jullie lijden. als je nu ff het nummer aan iedereen prive door stuurt kunnnen we hem of haar allemaal even smsen
Doe 1 ding, telkens als hij smst stuur je ; Val mij niet lastig, zoek geen contact met mij. Ik herhaal het nogmaals, stop met smsen. Als je aamgifte wilt doen voor stalking is dit het eerste advies van politie.
AANGIFTE DOEN en alle berichten laten zien aan de politie.. Achterhalen wie het geweest is met welk id etc. Zij kunnen dit achterhalen... dit is niet normaal, als dit mij zou overkomen zou ik echt niet lekker kunnen slapen.. ieuww...
zoiets is called Stalking! Ik zal gewoon politie dit laten weten en ook al denk je ze doen niets, gewoon proberen en smsjes bewaren en mischien ook uitprinten. Mocht er ooit iets gebeuren dan heb je de uitgeprinten sms als back up en de politie die al op de hoogte zijn
Ik ben benieuwd of de polite er wat mee doet.Mijn dochter is zeker een jaar lastig gevallen door een oude vriend.Hij belde haar helemaal gek,uitte dreigementen en belde zelfs middenin de nacht.Mijn man en ik hebben hem toen gezegd dat hij op moest houden,maar hij ging gewoon door.Toen politie erbij gehaald...maar ze konden er niks aan doen!! Want ze hadden niet genoeg bewijs! Terwijl haar hele telefoon vol stond met dreigementen! TS: ik denk dat negeren de beste oplossing is en het nummer blokkeren.Dan kan hij je niet meer bellen en smsen.
heey dames even update, ik was gister bij mijn vader ( wij eten dinsdags allemaal daar) mijn zus was er ook en ze vroeg of ik nog wat van "jan" had gehoord ik zeg nou toevallig stuurde hij vanmorgen weer een smsje dus ik leeste het voor aan haar (mijn vader zat op de achtergrond mee te luisteren) ze zei wat heb je terug gestuurd ik zeg weer niks ben nog steeds aan negeren dan houd ie wel op.. me vader zij is dat nou een keer klaar wat denk die snotaap wel niet hij zij ik ga vanavond om 22.00 wel even kijken of ik iemand zie.. die praat je dan dus ook niet meer om he toen zei mijn man uiteraard dan rij ik wel met je mee.. tja hij kan hem moeilijk alleen laten gaan je weet maar nooit..dus hun om 22.00 de auto in.. naar ah gereden.. niemand.. naar achterop de parkeerplaats gereden stond een busje dus nog verder erop gereden bleek een bakkersbusje te zijn waar niemand in zat.. dus ze zijn meteen weer naar huis gegaan zie je nou wel zei me vader er was helemaal niemand... nu zou het dus best kunnen zijn dat hij mijn vader en vriend toch gezien heeft hij van achteraf heeft staan kijken oid want hij wist ook dat ze er de vorige keer dus NIET waren... dus miss heeft hij hun toch gezien.. maar als ik een sms krijg over mijn vader weet ik haast wel zeker dat het een bekende moet zijn want ze zijn met mijn vaders auto gegaan en als hij ook nog weet wat voor auto mijnvader heeft word het wel heel verdacht,, maargoed nu weet ik helemaal dat het een sukkeltje is als hij egt wat wil had hij daar ook wel gestaan.. Ik ga gewoon ook verder met nog steeds negeren enz...hopen dat het dan stopt en hij/zij het gewoon niet meer leuk vind