heyhey,, nee ik heb na de laatste sms nog niets gehoord.. maar ik juich nog niet te vroeg want tussen de andere smsjes zat soms ook maar zo 2 of 3 weken tussen.. hoe die aan mijn nummer komt is voor mezelf ook een raadsel ikheb niemand mijn nummer gegeven dat had ik dan geweten.. vaag hoor soms denk ik zelf idd ook dat het een meisje is.. maarja.. eigenlijk is het dan zoeken naar een naald in een hooiberg .. t kan iedereen wel zijn.. natuurlijk ben ik de laatste tijd extra alert (ook bij de mensen in nabije omgeving) of ik ook maar ergens een hint of iets uit kan halen,, maar er valt me tot nu toe nog niks vreemds op.. dus ff afwachten nog.. bedankt trouwens voor alle belangstelling
Ik heb alleen jouw eerste berichtje gelezen en ik dacht meteen; dit moet een bekende van jou zijn. Een vroeger vriendinnetje of kennis ofzo die wil stoken en jouw wil stangen. Nou, dat lukte diegene aardig! Gewoon niet op reageren en vooral niet terug smsen, dna is de lol er gauw af.
Klinkt als een bekende inderdaad..misschien is het je buurvrouw wel! Zou er niet meer op reageren, ander nummer nemen..