Wat zouden jullie doen als je dochter in zon 06 reclamefilm gaat mee doen?

Discussie in 'De lounge' gestart door limmeke, 14 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. medinalil

medinalil Bekend lid

25 mrt 2013
    799
    1
    16
    we verschillen idd van mening, maar dat mag...

2. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    Meestal zijn het geen nl meiden hoor. Bijvoorbeeld als jij nu zo'n filmpje op gaat nemen word dat meestal in rusland of zo uit gezonden.
    weet dat heel toevallig haha;)

3. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije

Nou de meeste marokkaanse vaders doen het dan zeker niet zo goed, ze hebben vaak zo de mond vol van Hollandse meiden maar ondertussen wil je niet weten wat die marokkaanse meiden allemaal uitspoken in het geheim, daar zijn Nederlandse meiden nog netjes bij.

4. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    Turkije
    haha, hoe weet jij dat zo toevallig? Jij komt toch niet ergens in Rusland op de buis in de late uurtjes he? haha:p

5. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.268
    6.799
    113
    Tja...wat moet ik daar van vinden.

Als ze het echt doet omdat ze het super leuk vindt...nou dan heb ik dat te accepteren. Haar leven..haar geluk

Maar als ze het doet omdat ze geld nodig heeft dan heb ik liever dat we het anders oplossen. Maar dan nog heeft ze nog zelf de keus. Ik zou dan alleen wel onze hulp aanbieden.

6. medinalil

medinalil Bekend lid

25 mrt 2013
    799
    1
    16
    Het gaat toch niet over welke meiden het doen?? NL of Marokkaans
    onze dochter zou dus NOOIT de kans kennen krijgen om dit soort werk te gaan doen dankzij haar marokkaanse vader!!! en haar vader is geen vader die dat ooit zal toelaten/accepteren.

7. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    Turkije
    Ik vind dat nogal naief gedacht hoor. Ze blijft niet de rest van dr leven aan papa's handje hangen. Wat wil je man gaan doen dan? Dr opsluiten in huis?

8. medinalil

medinalil Bekend lid

25 mrt 2013
    799
    1
    16
    nee opsluiten zou nog geen eens nodig zijn

9. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.268
    6.799
    113
    Ja vraag me af wat je dan zegt zodat ze dat niet zouden doen

Dat het hem erg verdrietig maakt misschien.

10. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Ehhh komt nogal luguber over.. ;)

11. Shawarma

Shawarma Fanatiek lid

2 nov 2008
    1.853
    127
    63
    In een huis
    Haha dan ben ik het levende bewijs dat ik dat dus wel kan.
    En nee dan heb ik het niet over dit soort spotjes maar over het feit dat ik wel deed wat ik wou, ondanks mijn Marokkaanse vader.
    Ik heb het geluk dat de lieve man, geheel is bijgetrokken!
    En dat bedoel ik meer met keuzes maken, op een bepaalde leeftijd doen ze toch wel wat ze willen, desnoods stiekem.

12. medinalil

medinalil Bekend lid

25 mrt 2013
    799
    1
    16
    Jou vader is van een andere generatie neem ik aan??
    Toen waren de vrouwen nog niet zo erg,zoals nu...
    En het lijkt wel alsof je er trots op ben dat je dingen gedaan heb wat je vader niet wilde?!
    en dit wil mijn man natuurlijk voor komen;) hij is een echte berber dus zijn dochter zou niet zomaar kennen liegen;)
    Maar om verder te discussiëren, ik weet dat mijn dochter nooit dit soort werk ken/gaat doen;) en dat is het belangrijkste;)

13. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.268
    6.799
    113
    Hij heeft een speciale leugenradar op zijn hoofd...die afgaat als ze liegt?

14. medinalil

medinalil Bekend lid

25 mrt 2013
    799
    1
    16
    misschien is jou man zo naief om in leugens te kennen geloven, maar de mijne GELUKKIG niet

15. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.268
    6.799
    113
    :D ok...als jij het zegt

16. Chaii

Chaii Niet meer actief

17. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Ik hoorde mijn gereformeerde buurman nog zeggen:

Mijn kinderen worden nette kinderen met een normaal beroep.

Ja ja 3x raden wat voor werk ze doet. Dit zit naakt op tv in die bel reclames en met dr blote doos bij spuiten en slikken.

Maaaarrrrrr zijn dochter zou dat nooit doen want dat mag niet van God en hoort totaaaaaal niet bij zijn opvoeding.

Ik lach er nog om.

Mijn ( Geen Marokkaanse maar wel Moslim vader ) Zei altijd jij trouwt een Moslim man en ík wil dat jij een hoofddoek gaat dragen want dat hoort bij mijn opvoeding gebeurd dat niet dan..

Ja dan wat?! Inmiddels geen hoofddoek en getrouwd met een oer hollandse vent..

En ja dáár ben ik trots op want niemand bepaald voor mij wat ik wel of niet doe en met wie ik trouw of wie niet.

Antwoord op de vraag:

Ik heb liever dat mijn dochter in iet wat uitdagende kleding met dr vinger in dr mond op een 0906 reclame te zien is als poedelnaakt op de wallen en dat er andere dingen in dr mond verdwijnen.

Maar in beide gevallen als ze het wil doen omdat ze het leuk vind en 18 jaar is geweest kan ik haar niet tegen houden en zou ik niet minder van haar houden.

18. Onje

Onje Niet meer actief

Dankzij haar Marokkaanse vader?? Serieus? Haha succes met je puber over een aantal jaar!

" de allergrootste schreeuwers zijn dikwijls het bangst"

19. Shawarma

Shawarma Fanatiek lid

2 nov 2008
    1.853
    127
    63
    In een huis
    Ik zeg toch nergens dat ik iets "ergs" heb gedaan?
    Ik heb het over bepaalde keuzes die ik heb gemaakt die mijn vader niet aanstonden. Of die Marokkaans is of niet.
    En geloof me mijn vader komt uit de diepste grot ergens in Marokko.
    Gelukkig is hij veel ruimdenkender geworden, met de tijd, omdat hij het ook inziet dat het niets helpt om dingen te verbieden.
    Werkt meestal toch averechts...

20. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    Hahaha umm nee dat niet:) maar laat ik zeggen dat het wel in mijn hoofd zat toen ik 20 was. En al wat gesprekken had gevoerd. En toch maar niet gedaan heb:)

Deel Deze Pagina