Wat is er zo speciaal aan die marokkaanse man van je dan.. ik hoor namelijk juist meer van problemen met marokkaanse jongens/mannen. Kan hij dat probleem niet ff oplossen?
@mamazeyad, tuurlijk weet ik dat, maar daarom juist wil je je kinderen toch de cultuur en geloof bij brengen zodat hun niet zo worden zoals het er nu aan toe gaat?
Ja klopt, en? En ik had het over jou, niet over mezelf. Jongen, meisje, is hier allebei welkom. Zowel een mannelijke als vrouwelijke partner voor zoon/dochter ook. Geen idee wat hmdl betekent, weet ook niet zo goed wat je nou met deze reactie wilt.. Ik heb geen kinderen dus geen idee hoe opvoeden in z'n werk gaat, ofzo?
Weetje hoe je over komt medinalil. Alsof jij een super moslima bent en alleen dat goed is. Ik vind je behoorlijk neerbuigend over komen. Met je ik ben moslim islam is goed en perfecte opvoeding bla bla bla. Tot nu toe moet ik het eerste perfect opgevoede kind nog tegenkomen moslim of niet. Perfect bestaat namelijk niet ieder mens maakt fouten en jij vast ook! En je kind vast ook en je man ook!
Ik geloof ook dat het leeuwendeel van de ouders in onze westerse samenleving geen oog heeft voor normen en waarden en respect voor het eigen lichaam. Wat leef jij in een bubbel zeg.
Want al die ouders hebben dat niet geprobeerd? Ik denk dat die ouders er ook van overtuigd zijn dat ze het geloof en de cultuur goed hebben bijgebracht en dat hun kind dat noooooooit zou doen.
Inderdaad, niemand is perfect. Man of vrouw, welke afkomst dan ook, welk geloof (of niet) dan ook, welke levenswijze of opvoedingsstijl dan ook.. Fouten worden door iedereen gemaakt. En dat is prima! Leer je alleen maar van.
@ miccan, waar praat jij dan over?????????? @ umm85, nou gelukkig heeft mijn man nog wel de marokkaanse roots en normen en waarden, die zijn dochter met respect strak zal houden van de buitenwereld,die jou turkse man volgens mij niet meer heeft?????? daarom denk jij er ook zo over, jou man is ws helemaal vernederlands???Hoe ken jij je praktiserende moslima noemen als je er nog over NA denkt dat je kind op tv mag komen voor geld want dan is ze gelukkig???? Dat snap ik echt ff niet hoor?!?!?!?!?!
Sorry maar jij bent niet helemaal lekker in je hoofd volgens mij. Je kan beter gewoon je mond houden want je komt steeds dommer over. Ik denk er helemaal niet over na, ik zeg dat ik nooit 100% zeker kan weten of ze dit zal doen of niet.. dat is nogal een verschil. Of heeft je Marokkaanse man je al als jonge tiener weggehouden van school en je thuis opgesloten dat je dit niet kan begrijpen? Overigens heeft mijn Turkse man heel veel respect, kan met tijd en wijlen idd heel Hollands zijn (gelukkig) maar is gewoon praktiserend en vorig jaar notabene nog naar Mekka geweest om zijn bedevaart te verrichten.. anders nog iets? dankje
hahaha als er iemand hier een praktiserende moslim dan is het wel umm85. en dat weet ik omdat ik islamitisch ben opgevoed maar toch nog heel veel leer van umm85. en ze denkt er niet overna dat haar kinderen daar zullen komen maar ze heeft geen oog kleppen op zoals jou. phoe wat heb jij een rare gedachte gang zeg. omdat jou man marokaans is gaan jou kinderen niets haram doen doe die oog kleppen af !!!!!! ik wil jou nog wel spreken over 15 jaar!!
Nou, hetzelfde als iedereen in dit topic? Of mag ik hier niet meeschrijven omdat ik geen kind(eren) heb? Dan zou je zelf ook niet mogen meeschrijven omdat je alleen een zoon hebt en er nog een zoontje in je buik zit. Waar heb JIJ het over, meid? Wat ben je trouwens repectloos naar Umm en UmmMan toe, zeg..
dus als moslim zijnde wil je niet dat je kind gelukkig is, je wilt dat ze zich aan de regels houdt! aha! nu snap ik hem! heel gezond dit!
hahahaha nee gelukkig wil ik uit mijn iegen zulke dingen niet die jij ws nog wel doe?!?!??!!?!?!?! als die naar Mekka is geweest is het helemaal haram om zo te denken.