De kermis, Saja? Wat oneerbiedig! Je denkt toch werkelijk niet dat ze naar een kermis gaan? Daar lopen allemaal van 'die' jongens en mannen! En tja, je weet hoe dat gaat tegenwoordig..
Om hoe te denken?? Om angstig te zijn of zijn kinderen wel op het goede pad zullen blijven en hier niet volledig zeker van te kunnen zijn? Weet je wat pas haram is, mensen beschuldigen van allerlei zaken.
Maar toegeven over 15 jaar dat je het inderdaad fout had ho maar... Nee daar zullen andere manieren voor zijn om dat te verbergen... Ik vind deze denkwijze echt eng zelfs....
goed gezegd micchan. jij mag hiier net zo goed mee schrijven als ieder ander en ben het helemaal met je eens dat haar reactie erg respectloos is.
meid volgens mij heb jij er geen kaas van gegeten. woon jij onder een steen? bah wat ben jij respectloos zeg! hoe ga je je kinderen respect bij brengen als je het zelf niet eens hebt.
Ooo dus jullie zouden haar ook vermoorden of verminken omdat ze jullie familie ten schade maakt als ze iets doet wat niet mag onder het mom eerwraak???????..?? Kom op zeg steekje los denk
Sorry word zo boos hierover. Kennis van ons is dood gereden door een meisje wat achtervolgd werd dood broer en vader omdat ze de familie ten schande had gemaakt. Ze was aan het vluchten voor haar eigen familie omdat deze eerwraak wilde. Of te wel ze moest dood. Zelf leeft ze met een trauma haar vader en broer zitten in de cel en de familie van de kennis heeft levens lang
Oh meisje meisje meisje eigenlijk he, eigenlijk heb ik een beetje medelijden met jou.... Wat ga jij een 'klap' krijgen zeg.