Wat zouden jullie doen als jullie in mijn situatie zaten?

Discussie in 'De lounge' gestart door Foxter, 28 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Voor een webshop heb je gene opslag ruimte nodig.

Een vriendin van mij heeft er 2 gehad, een erotiek webshop, en een game/compter webshop en die liet de producten direct van de fabriek naar de klant versturen. Dit scheelt je de opslag ruimte.

Er komt echter heel veel administratie bij kijken, qua belasting verplichtingen etc.

2. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    vind ik wel een goed idee.
    of zumba lessen geven of iets wat daar nog niet in de buurt is?
    je kunt een curcus van een paar dagen doen... of yoga of iets..

3. Foxter

Foxter Niet meer actief

Bedankt meiden :) Ik ben er wel uit dat ik echt iets voor mezelf ga beginnen, als ik daar aan denk word ik al blij van binnen :D

Ik woon op T holen.
    Ik werk nu ook in rotterdam, bij mijn man. Inderdaad, veel zeeuwem werken die kant uit. Maar ik snap wel dat als mensen 50 reacties krijgen op een vacature, ze dan eerst kijken naar de mensen die dichterbij wonen. Tis alleen wel om gek van te worden af en toe.

@diaan, dat is misschien ook wel leuk :) Vanavond ook nog even over brainstormen met mn man :)

4. Foxter

Foxter Niet meer actief

Daar heb ik veel kaas van gegeten gelukkig :) Door het werk wat ik nu doe. (dat vind ik wel saai, maar ja dat hoort ook bij een eigen zaakje hebben)

5. linde90

linde90 Niet meer actief

wat al genoemd is, een 2e hands kinderkleding winkeltje lijkt mij ook heel leuk.
    Denk dat dat overal wel loopt.

6. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Ik ben zooooooooooooooooooooooooooo jaloers op die ruimte!
    Dat is wat ik altijd gewild heb zeg...
    Maar goed..
    Zou het anders geen idee zijn om kinderfeestjes of knutsel/handwerk iets te beginnen? Met eventueel 1 of 2x p week een koffie ochtend voor moeders met kind? Dat hadden we in Leiderdorp altijd. Konden de moeders kletsen en of in blaadjes kijken en de kinderen konden samen spelen (van marktplaats wat glij en klauter zooi en speelgoed en je bent er!)
    Kan je er eventueel nog een 2ehands speelgoed winkeltje en of kleding winkeltje naast doen. Dat liep daar ook erg goed juist door dat die ouders er elke week kwamen.

En dat van die vakantie opvang voor dieren...
    Je zou natuurlijk als het n tikkie loopt uit kunnen breiden van opvang naar bepaalde dingen verkopen in die richting.
    Zou zeggen begin simpel en als het een beetje wil lopen ga je er dingen bij zoeken.
    Kan je de opvang combineren met een (web)shop met dier benodigdheden.
    Misschien kan je zelfs een plekje reserveren voor 2ehands kooitjes oid die ze bij jou brengen voor een zakcentje en die jij dan eventueel opgeknapt en glanzend weer verkoopt voor een leuk prijsje?
    Pff zou echt willen dat ik jou ruimte had ik loop altijd over van dit soort ideeën maar heb er dus de ruimte simpel weg niet voor!
    Nouja ik heb mn thuiswerk al dus mag niet meer klagen...

7. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    Wat ik graag zou zien op/in Tholen: een winkel voor taartenbakspullen! Officieel woon ik sinds 2jaar in sint maartensdijk maar omdat we varen ben ik er bijna nooit, maar op deze site
    Winkels in Tholen, alle winkels in de regio Tholen | Winkelparade Tholen zie ik niks wat kan duiden of een taartenbakwinkel. Aangezien we toch regelmatig die kant op moeten voor post zou ik zo'n soort winkeltje daar in de buurt wel fijn vinden!

8. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Een knutselwinkel?
    of misschien kan je beginnen als administratiekantoor?

9. Lindangel

Lindangel Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.742
    1
    0
    Een vriendin van mij verkoopt (op marktplaats, maar ook op een eigen website) kinderkleding. Ze koopt partijen merkkleding op (bij winkels denk ik - nooit gevraagd) met kleding van het afgelopen seizoen en dat verkoopt ze dan weer op internet. Ook houdt ze regelmatig kledingpartijtjes. Het is ideaal werk voor als je kinderen hebt, want je kan veel 's avonds doen. Er gaat best wat werk inzitten (foto's maken van de kleding, beschrijvingen), en je hebt wel wat opslag nodig, en voor de kledingpartijen een ruimte. Maar dat heb je allemaal dus. Het enige minpunt is dat het de laatste tijd wel wat minder loopt. Tot een paar jaar terug haalde ze makkelijk 500 euro in de maand binnen, en nu lukt dat niet meer zo goed. Mensen hebben minder voor de kleding over, dus dat is lastig.
    Maar (kinder)kleding is natuurlijk wel ideaal voor in een webshop. Want dat kost ook niet veel aan verzendkosten en is makkelijk te versturen enzo.

10. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Misschien gek.

Maar misschien een soort avond winkeltje met alle daagse producte;)

Wat brood kaas eieren melk dat soort dingen en misschien klein kado artikeltjes. Van alles wat wils en dan niet de hele dag open maar bijvoorbeeld van 10 tot 6.

Ach misschien een gek idee;)

succes met wat je gaat doen.

11. Taby

Taby Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.366
    140
    63
    Hebben ze in Tholen een kaaswinkeltje?
    Misschien een idee om allerlei soorten kaas te verkopen?
    Hier bij ons hebben ze ook zo'n winkeltje op het plein en ze verkopen daar ook verschillende soorten noten en allerlei soorten olie.

Of een catering beginnen, broodjes op bestelling afleveren?

Mijn man werkt in Tholen, maar weet mij ook niet te vertellen wat voor winkeltje ze daar nou missen.

Deel Deze Pagina