Voorwerk?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door ukkie89, 6 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ukkie89

ukkie89 Fanatiek lid

26 okt 2011
    1.541
    0
    36
    Vrouw
    Ergens in het midden
    Heb nu al een week last van voor weeën, deze komen eind van de middag begin van de avond en houden aan tot ik naar bed gaan. Ze worden ook steeds pijnlijker gisteren had ik er ontzettende rugpijn bij. Na een half uurtje was alles weer over. Vannacht wakker gelegen van vreselijke spierpijn in mijn bovenbenen, geen kramp, maar echt spierpijn. De spierpijn houdt nu ook nog steeds aan, ook in mijn onderrug. Hoort dit allemaal bij het voorwerk? Of wijst dit op een naderende bevalling:( Bij mijn eerste ben ik ingeleid en heb ik nooit een krampje of iets dergelijks gevoeld dus vandaar mijn vraag. :)

2. Sassie1981

Sassie1981 Fanatiek lid

2 mrt 2006
    2.888
    617
    113
    Geen idee, maar ik herken je klachten. Vooral de pijn in de benen, ik word er gek van.

3. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Ik heb het deze zwangerschap al vanaf 34 weken en uk zit nog steeds binnen dus het zegt allemaal niks.. Weer zo'n fijne dooddoener, sorry :p Ik heb het bij m'n vorige zwangerschap ook gehad vanaf 37 weken en toen bevallen bij 39 weken.
    Ondanks dat het af en toe flink vervelend is probeer ik er een positieve draai aan te geven en te hopen dat het voorwerk al het een en ander heeft opgeleverd als het echte werk begint :)

4. Claudia88

Claudia88 Fanatiek lid

7 mrt 2013
    1.301
    599
    113
    Pff hier al vanaf week 34 last van voorweeen e.d... Ik word er echt gek van, slaap al 3 weken slecht door de pijn, bovendien ben ik overdag ook niet echt meer te genieten. Vanaf week 36 loop ik met 1 cm ontsluiting en een verweekte baarmoedermond.

Slijmprop ben ik afgelopen maandag ook verloren.. Je zou denken.. Nou 1+1=... Maar nee hoor, meneer heeft er nog geen zin in! Ik hoop toch dat hij zich snel bedenkt, als ik nog tot week 40/41 door moet lopen, kan je mij opvegen...

5. MadeInUSA

MadeInUSA VIP lid

27 dec 2011
    9.185
    10.762
    113
    Nou ik hoop dat dit soort werk niet te lang duurt, heb er ook last van (morgen 38 wk) en het zorgt er toch wel voor dat ik op de rotste momenten moeite heb met de zorg voor de oudste, maar ook dat we niet zomaar even lekker naar buiten kunnen...

6. ukkie89

ukkie89 Fanatiek lid

26 okt 2011
    1.541
    0
    36
    Vrouw
    Ergens in het midden
    Fijn dat jullie het herkennen maar vervelend dat jullie er ook last van hebben en het nog niets of bijna niets opgeleverd heeft.
    Ik hoop maar dat het allemaal niet voor niets is en het toch wat cm oplevert:) Het is inderdaad niet erg fijn als je nog een kleintje hebt rond lopen.

Deel Deze Pagina