wat zouden jullie doen ( begravenis)

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Annemarie76, 24 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Veertje14

Veertje14 Actief lid

30 sep 2005
    392
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Spijkenisse
    Allereerst gecondoleerd en veel sterkte.
    Ik zou gaan, want misschien krijg je er veel spijt van als je niet gaat en het is helaas iets wat je niet kan overdoen.

Nogmaals veel sterkte, ook met de laatste loodjes natuurlijk!

2. Tink

Tink Niet meer actief

Ik sluit me aan bij de meerderheid: ik zou ook gaan. Mochten de vliezen breken, dan heb je echt nog tijd genoeg, die baby valt er inderdaad niet zomaar uit.
    Kleine zit wel ingedaald neem ik aan? Dat je niet hoeft te gaan liggen als onverhoopt de vliezen breken?

Ik zou inderdaad gewoon de vluchttas meenemen en een kraammatrasje voor in de auto (stel dat...) en dat afscheid mee willen maken. Voor je opa, maar zeker ook voor jezelf.

Sterkte!
    En beebje, wees lief en blijf nog éven zitten...

3. Jeetje1aug

19 jan 2009
    46
    0
    0
    Gecondoleerd! Ik ben het helemaal met de anderen eens. Wanneer jij je dinsdagochtend goed genoeg voelt, gewoon gaan met het koffertje voor alle zekerheid achter in de auto. Ze zeggen altijd dat het bij de eerste een tijd duurt, dus zelfs al zou je de eerste wee krijgen tijdens de begrafenis, dan is die waarschijnlijk nog vrij licht en kan het zo een kwartier tot een half uur duren voordat de volgende komt.
    Of inderdaad de goede tip opvolgen die ik las: 's ochtends eerst even een korte afspraak met je verloskundige plannen en dat die nog even kijkt hoe je er dan voorstaat. Maar je hebt grote kans dat je de bevalling mentaal even blokkeert om de tijd te nemen om afscheid te nemen van je opa. En dat is alleen maar begrijpelijk. Heel veel sterkte!

Deel Deze Pagina