Wie moest er vaak naar de wc voor de bevalling? Ik moet nu minimaal 2x per dag poepen.. En eerst was dat maar 1x. Bij mijn eerste bevalling, moest ik tijdens mijn weeën ook poepen. Misschien heeft er het er niks mee te maken, maar ik wil zo graag bevallen denk ik
Tja, dat is heel verschillend, maar het kan zeker een soort voorteken zijn. Darmen legen zeg maar. Ik heb het met pozen: dan een paar dagen niet, dan ineens 2x per dag..
Geen idee of het wat zegt. Ik moest in de week voor de bevalling ook vaak naar het toilet. Kan me wel voorstellen dat het lichaam zich aan het voorbereiden is. Ik hoop het voor je.
Ik moet al weken 2 a 4 x op een dag om te poepen. Iedere x een beetje, word er niet goed van. En dan nog 409789678906572 x om te plassen
Bij mijn eerste zwangerschap heb ik mijn eerste weeen opgevangen op de wc... Had niet door dat het al weeen waren. Dacht ook gewoon even grote boodschap, last van mijn darmen gaat zo wel weer over. Maar dat ging het niet
Als dat vele poepen een voorteken is, dan is mijn kind er volgend jaar nog niet...Hahaha. Heb zo'n ontzettende slechte stoelgang!!!!! Heb ook enorm veel last van aambeien en doe niks anders dan zalfjes smeren...vreselijk! Zou graag met jullie willen ruilen!
hihi ja ik ken het moet sinds het weekend ook 2/3 x per dag. en heel veel plassen heb ook z'n pijn in mijn buik en pijn in mijn benen alsof ik ongesteld moet worden ( lijkt me sterk met bijna 40 weken zwanger ) ook is mijn kleine man ineens rustiger dan anders maar ik voel hem nog wel regelmatig alleen minder. ik hoop dat onze kindjes snel komen. sterkte liefs luusje
@Vlinderr: ik heb ook aambeien hoor, alleen moet wel vaak naar de wc En mijn kindje is nu ook rustiger dan normaal. Ook de nesteldrang begint steeds erger te worden, alleen kan ik niet veel meer. Hoop echt dat de bevalling deze week begint. Maar eigenlijk moet ik nog meer dan 3 weken. Dus ik verwacht het niet, maar hoop het stiekem wel
Mijn kindje is ook de laatste tijd wat rustiger en heb ook veel last van nesteldrang momenteel. Haha. Hoop dat ons kindje deze week geboren wordt. Zo'n 10 daagjes te vroeg zou ik wel leuk vinden. We wachten rustig af.