Bloedverlies in zo'n mate als jij beschrijft is voor mij reden om altijd te bellen, welk moment ook in de zwangerschap. Misschien begint je bevalling, misschien ook niet. Dus goed dat je het toch gedaan hebt! Hopelijk laat alles niet lang meer op zich wachten!! Succes!!
het duurde even voor een reactie dames... maar hier nog even een up-date van mijn kant!! die zondag ben ik in het ziekenhuis moeten blijven tot maandag, en als het bloedverlies gestopt was zou ik naar huis mogen.... dat was helaas niet het geval en ik moest voor de zekerheid van maandag op dinsdag ook blijven,... pffff viel niet mee, want voelde me totaal niet ziek, en wilde heeeel graag met mijn mannetje mee naar huis. maar achteraf goed dat ik daar was, want in die nacht is het begonnen, en is na een stroeve bevalling ons mannetje met een keizersnede ter wereld gekomen. wat is dit weer genieten zeg... Hij doet het erg goed en we genieten met volle teugen van hem en zijn grote zus... twee weekjes oud alweer!! bedankt allemaal voor jullie adviezen... en inderdaad... je kan nooooit teveel hebben gebeld!! volg uiteindelijk je gevoel, en denk aan jezelf en je kindje!!
Gefeliciteerd!! Super zeg dat het weer zo heerlijk is en het goed gaat. zo zie je maar weer instinct weet het.. beter 10 x teveel bellen als 1 x te weinig,..
Wat leuk dat je de geboorte van je zoontje komt melden. Van harte gefeliciteerd! (enne... ik lees je topic nu pas. bij helderrood bloed dat ongeveer zoveel is als een menstruatie had ik áltijd gebeld, welk tijdstip van de dag of nacht dan ook. en ik bel echt niet snel...)