Wat zouden jullie doen? ( benauwdheid )

Discussie in 'De lounge' gestart door ch11, 4 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Armina

Armina Niet meer actief

Ik ben in 2012 opgenomen in het ziekenhuis met een saturatie van 50%. Ik werd gelijk opgenomen op de IC en aan het zuurstof gelegd. Ik vind het bijzonder dat ze jou gewoon naar huis laten gaan. Kan je niet voor een second opinion naar een ander ziekenhuis?

2. Zusterke

Zusterke Niet meer actief

Idd een erg vreemd verhaal.
    Met een waarde van 70% laten ze je niet gaan. Bij deze waardes zijn personen vaak al niet meer aanspreekbaar of dusdanig benauwd dat ze niets meer kunnen.

Gebruik je thuis zuurstof?

Als dit idd de waardes zij van je zuurstofgehalte dan via de huisarts een sec, opinion aanvragen in een andere ziekenhuis.

Succes en beterschap.

3. HooyoShimbir

HooyoShimbir Fanatiek lid

20 aug 2009
    4.390
    1.667
    113
    Vrouw
    Randstad
    Bedoel je niet de uitslag van een longfunctie? Of spirometrie?
    Met een saturatie van 70 zit je iig niet in de apotheek medicijnen af te halen..

4. Armina

Armina Niet meer actief

Hoe gaat het nu met je ?

5. Ilona1986

Ilona1986 Bekend lid

23 jun 2012
    520
    0
    0
    Tilburg
    Hmmmm ik denk inderdaad ook niet dat je een saturatie van 70% hebt, en anders is het heel raar dat je geen zuurstof gebruikt of in ieder geval opgenomen ligt in het ziekenhuis
    Onze dochter heeft saturaties tussen de 80 & 90% s'nachts. En wij hebben thuis een groot zuurstofapparaat en slaapt ze aan de monitor.

Toen Romy ernstig ziek was had ze ook gigantische lage saturatie's, maar die lag al in coma en aan de beademing/Ecmo

6. Zusterke

Zusterke Niet meer actief

Hoe gaat het nu met je?

Deel Deze Pagina