2de keer prikjes!

Discussion in 'Baby en dreumes' started by palmie37, May 19, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. palmie37

palmie37 VIP lid

Jun 8, 2009
    5,294
    40
    48
    administratief medewerkster
    overijsel
    Toen Chloé haar eerste prikjes heeft gehad was ze behalve iets prikkelbaarder en veel slapen redelijk vrolijk.
    Vanmorgen heeft ze haar 2de prikjes gehad en thuisgekomen viel ze als een blok in slaap!
    Net om 15.00 haar wakker gemaakt voor haar flesje en op het moment dat ik haar eruit haalde begint ze me daar te krijsen, het ging door merg en been pffff...
    Ik zag al wel dat haar rechterbeentje een beetje rood was dus daar had ze duidelijk last van en later zei mijn vriend wel dat het hem was opgevallen dat de arts dat prikje behoorlijk diep in het beentje ging:$
    Uiteindelijk heb ik haar een paracetamol gegeven en kreeg er gelukkig nog 90ml voeding in waarna ze na 3 kwartier schreeuwen in slaap viel!
    Heb haar maar lekker in bedje gelegt maar jee zeg wat was dat zielig:(
    Heeft iemand dit ook eens meegemaakt en hoe lang kan ze daar last van hebben?

2. red88

red88 VIP lid

Dec 3, 2008
    13,137
    0
    0
    Hier was ze de eerste keer heel huilerig en 's avonds temp. 37,8. Volgende dag alles over.
    Maandag de 2e keer gehad en ze was ook weer wat huilerig en sliep veel. Gisteren had ze koorts, 38,5 en beentje is ook behoorlijk rood. Voelt ook warm aan. Ze was gisteren ook echt niet fit. Vannacht was ze ineens heel wakker en vrolijk aan het brabbelen (heel leuk als papa&mama willen slapen ;)).
    Hier brulde ze gisteren ook steeds. Ik heb haar gisteravond lekker bij me op op ons bed genomen en daar is ze in slaap gevallen. Later werd ze huilend wakker, even getroost en toen sliep ze weer verder. Beentje is nu nog wat gevoelig.

3. red88

red88 VIP lid

Dec 3, 2008
    13,137
    0
    0
    Hee... ik zie dat ze even oud zijn, wat leuk!

4. palmie37

palmie37 VIP lid

Jun 8, 2009
    5,294
    40
    48
    overijsel
    He ja das toevallig :D
    Wat zielig het die prikjes, ik heb zelfs met haar meegehuild en ben er nog helemaal beduust van want normaal is ze een heel vrolijk meisje!

5. red88

red88 VIP lid

Dec 3, 2008
    13,137
    0
    0
    Ja, 'k vind het ook helemaal niks. Kleine meid was hier al wat huilerig want ze had honger. Nou met die eerste prik ging dat heel wat standjes harder en vooral na de 2e. 'k Vind 't met name zo sneu, zijn ze net weer een beetje rustig na de eerste, krijgen ze er nog 1!
    'k Heb haar toen ze in de kleren was daar maar even gevoed (geef bv) en toen werd ze weer rustig. Ze heeft even lekker in de kinderwagen geslapen. Ben gisteren ook even met haar wezen wandelen, daar werd ze ook wat rustig van.
    'k Vond 't wel zielig, af en toe was ze aan het lachen om vervolgens weer zielig te gaan huilen. 'k Zou ze liever zelf krijgen!
    Volgende keer weer :( Gelukkig is het daarna even over.

6. sweet978

sweet978 Fanatiek lid

Dec 29, 2008
    1,497
    0
    0
    noord-holland
    hier heeft ze ook alleen de 2 e keer last ervan gehad.. gelukkig geen huilen, maar gewoon een zielig hoopje dat veel sliep en wat verhoging had.
    De dag erna was t gewoon over .

Sterkte ermee..

7. Edge

Edge Fanatiek lid

Mar 30, 2009
    4,833
    478
    83
    Female
    Haarlemmermeer
    Oh wat vond ik dat erg die 2e set prikjes! De 1e keer ging het echt perfect, niet gehuild, alleen een klein brulletje en de rest van de dag niet meer gehoord. Vorige week de 2e set. Nou de 1e prik ging nog wel redelijk, 2e prik heeft ze echt geschreeuwd. Toen we thuiskwamen inderdaad als een blok in slaap gevallen en hebben we op verzoek gevoed. 's Middags getemperatuurd en toen had ze 37,2 dus dat was wel goed. Maar ze is wel heel hangerig geweest en ze heeft ontzettend veel geslapen. Maar dat was aan het eind van de middag weer over (ze werd rond half 10 's ochtends geprikt). Succes!

8. palmie37

palmie37 VIP lid

Jun 8, 2009
    5,294
    40
    48
    overijsel
    Vandaag gaat het al iets beter, ze heeft in ieder geval geen pijn meer aan haar beentje!
    Maar ze is zo rustig, er kan geen lachje vanaf(ze huild trouwens ook niet) en ze wil alleen maar slapen, haar temp was 37.5 en ze drinkt haar flesjes wel helemaal leeg.
    Ik ken haar zo helemaal niet maar het zal er wel bijhoren toch?:)

9. Eliza1986

Eliza1986 Bekend lid

May 12, 2009
    517
    0
    16
    Zoetermeer
    Het hoort erbij meis. Jayden die heeft na zijn eerste prikjes schrik niet bijna 28 uur aan 1 stuk door geslapen (tussendoor wel de fles natuurlijk). Na die 28 uur wassie ineens weer heel vrolijk en kreeg ik een hele mooie glimlach toegeworpen:D

2e prikjes vielen erg mee heeft ie niet veel last van gehad. 3e prikjes worden uitgesteld vind het te dicht op elkaar.

10. Boefjesmamma

Boefjesmamma Fanatiek lid

Jan 23, 2010
    2,378
    1
    0
    Afgestudeerd en werk zoekende.
    Gouda
    Aaron heeft dat de eerste keer zo erg gehad. Hij wilde alleen maar bij één van ons liggen en anders brullen. De tweede keer ging al iets beter en hij heeft toen vooral veel geslapen. De derde keer helemaal nergens last van.

11. palmie37

palmie37 VIP lid

Jun 8, 2009
    5,294
    40
    48
    overijsel
    Pffff gelukkig maar dan, thanks lady's!!:D

12. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

gelukkig ging het goed hier. Maar wat zielig als ze er zo'n last van had zeg. Het hoeft niet zo te zijn dat ze de volgende keer weer zo'n pijn heeft gelukkig. is het nou weer goed met je meisje?

13. palmie37

palmie37 VIP lid

Jun 8, 2009
    5,294
    40
    48
    overijsel
    Ze heeft de hele dag bijna geslapen en was erg down en bedrukt, op haar flesjes na dan!
    En nu zit ze hier prinsheerlijk bij ons in haar wippertje omdat ze niet meer moe is en gewoon lekker bij ons wil zijn:D
    Ach dan slaapt ze vannacht in ieder geval weer goed:)

Share This Page