Wij hebben de axiss en de priori. De axiss zit in mijn auto en vind ik echt een super fijne stoel. De priori zit in mijn man zijn auto, en eerlijk gezegt vind ik hem niet heel fijn. Dat komt omdat Valerie altijd in de stoel hangt, en er zelfs in de rechste stand, er niet rechtop in zit. Dit komt omdat mijn man op de achterbank geen rechte stoelen heeft, maar stoelen die gevormd zijn naar je rug. Ze zit niet zovaak in de Priori, dus vandaar dat we geen andere kopen.
Nou he he het zit.... Ik geloof dat ik echt voor mijn beurt gepraat heb . De stoeltjes zitten nu hartsikke vast, en zijn dus met geen mogelijkheid te verplaatsen. Da's ook wat . Nou ja wat betreft alle reacties bedankt, anders was ik er nooit achter gekomen dat ze anders bevestigd moesten worden....
Ja idd, zei het net tegen mijn oppas. Gebruiksaanwijzing die lees ik nooit. Ik vogel het zo wel uit en tja ik wil altijd de moeilijkste weg bewandelen. Een beetje eigenwijs maar Ik denk altijd wel dat ik het weet en dat het zichzelf wel wijst, hahaha. Beetje dom.....
hihi die beginnersfout maakte ik ook niet lezen gewoon doen hihi. resultaat een los stoeltje. hier gebruik ik de priori al 3 jaar met veel plezier
Ik laat dat stoeltje gewoon mooi zitten!! Niks een nieuwe!! haha. Ben ik even blij, scheelt me een hoop centen Kan ik weer iets leuks van gaan doen. Ik voel me nu best wel een dom schaapje hoor .
nou je bent niet dom hoor, alleen een beetje eigenwijs om niet het boekje te lezen. Fijn dat het nu werkt en dat ze van de stoeltjes kunnen genieten.
hhaha herken t helemaal Ik heb de eerste maand rondgereden met de draagbeugel van de mc naar beneden omdat ik dat ding rechtop maar irritant vond oepssss
Laat dat beejte maar weg Maar idd weer 2 kindjes die veilig in de auto zitten en niets is elangrijker dan dat. Voel me nu wel schuldig dat ik bijna 2 maanden dus onveilig heb gereden . Maar ja dat is geweest en nu rijden we gewoon weer verder.
Ik zet de priori aan 1 klem vast; als ik 2 klemmen gebruik dan krijg ik m ook niet strak. ZIt op deze manier superstevig!!
Kan gebeuren hoor! Gelukkig is het nu helemaal goed en kunnen jullie weer veilig verder! Hopelijk kan je met nog veel plezier genieten van de stoel(en). Klopt, je moet 1 klem gebruiken, die aan de kant waar de gordel het hoogste is eigenlijk. De andere overgebleven klem is voor als je de stoel in een gordel zet die aan de andere kant omhoog loopt (van rechts in de auto naar links bijv ). En dan houd je dus de klem 'over' die je in de andere positie wel gebruikte !
Als ik nou net even de gebruiksaanwijzing had gelezen, had ik dat geweten. Dacht dus dat ik ze beide moest gebruiken, maar ja dat werkte niet. Snap nu waarom.... Haha