Whahahaha nou uitgemaakte zaak lijkt me? Heerlijk met je gezin wat leuks doen voor het geld dat je anders kwijt was aan die k*t... Ze heeft je de oplossing op een presenteerblaadje gegeven en ik zou hem laten ondertekenen
Precies, en dan bij voorkeur op de trouwdag en niet vergeten een paar leuke familieselfies te sturen naar je schoonzus!
Pffff, wat een vreemde reactie. Echt mevrouw de koningin die voor haar onderdanen wel even beslist wat er gaat gebeuren. Ze zou ook kunnen meedenken. En nu krijgt ze foto’s die al helemaal niet meer compleet zijn en dat is dan ineens geen probleem meer? Wat zegt haar aanstaande man, (schoon)broer er eigenlijk van?
Als hun het zo willen regelen ze maar buiten de ceremonie een springkussen en mensen die oppassen en knutselen met de kinderen of is dat heel raar , Anders die foto,s op een andere dag maken ergens waar de kinderen wel de hele tijd welkom zijn .
Je hebt voor een groot deel gelijk. Het is aan het bruidspaar wat voor dag ze er van willen maken en aan jou of je daar aan kan en wil voldoen. Alleen deze bruid EIST. Onredelijke dingen waar ts en haar man niet aan kunnen voldoen. Bruidzilla wil niet meedenken of inschikken. Lijkt me ook normaal dat je als gever van een feest rekening houdt met je gasten. Als ik een feest geef op een gekke locatie waar geen rolstoelen in kunnen en ik heb 2 familieleden die in een rolstoel zitten kan ik niet eisen dat ze maar kruipend komen.
Ik denk dus dat wanneer madam straks sorry zegt en dat ze het niet zo bedoelde dat ts en man dan alsnog komen. Dan zou ze aan mij een verkeerde hebben. Al ging ze op dr knieeën: ik kwam niet meer. En idd die dag een leuk gezinsuitje plannen en fb, familieapp of wat dan ook volspammen met die schattige kindjes. Ik zal er wel voor zorgen dat de aandacht niet meer naar haar gaat
Ik ben het een keer met je eens Ik zou ook niet meer gaan ze kan het bekijken met haar bruiloft het moet een feestje zijn. De kinderen leiden echt niet af van de ceremonie. Weet ik zelf heel goed omdat ik pas na onze ceremonie er achter kwam dat een kindje van 3/4 bijna een grote fles champagne had omgegooid. Helemaal niets van gemerkt.
Helemaal waar hoor, alleen moet je dan niet gek opkijken als de opkomst erg laag is. Natuurlijk mag je zelf zeggen hoe je wil dat je feestje er uit ziet. Alleen lijkt het mij dat je wel wil dat de meeste mensen die je uitnodigd er ook daadwerkelijk bij zijn. Je wil je huwelijk toch vieren met de mensen van wie je houdt?! Het wordt zo stil en saai als 75 % er niet is. Dus je mag eisen stellen wat je wil, maar dan moet je niet beledigd zijn als mensen op een gegeven moment afhaken, omdat het voor hen praktisch en/of financieel niet meer te organiseren is.
Je hebt aan twee kanten familie Als er iemand van mijn schoonfamilie trouwde vroegen we mijn familie om op te passen. Als iemand van mijn familie trouwde dus oppas van schoonfamilie.
Fijn dat dat kan, maar het is niet vanzelfsprekend, toch? Niet iedereen heeft/kan dat? Bij ons is 1. schoonfamilie vaak ook uitgenodigd op de bruiloft en 2. de ouders van mijn man kunnen niet oppassen. Daar zijn ze lichamelijk niet toe in staat. Dan houdt het op. Maar ik begrijp dat er families zijn waarin dat makkelijker is.
Bij veel mensen zijn tegenwoordig het perfecte navertelverhaal en foto's belangrijker dan de hele gebeurtenis zelf. En dat komt ook deels door de verdraaide idee bij een bruiloft laatste tijd. Mensen die al tig jaar samen zijn, elkaar al lang en breed trouw hebben beloofd, kinderen hebben enz.. Gaan vervolgens jaren sparen voor een bruiloft. Omdat ze ook graag zo'n speciaal feest willen, mooie jurk, bruidsalbum .. En DAT wordt de belangrijkste betekenis van die dag uiteindelijk.
Dat is een keuze, maar wij hebben zeker ouders van partners van onze broers/zussen uitgenodigd. Zelfs ouders van onze vrienden, we kwamen zovaak bij die mensen in huis als tieners.. Voor hen was ik ook een beetje een 'plus'dochter die ging trouwen.
Ik denk dat iedereen wel snapt dat je aan twee kanten familie hebt, maar misschien kun je je voorstellen dat niet alle familie kan oppassen?
Het is ook maar net wat je belangrijk vind denk ik, wij zijn heel klein getrouwd, we hadden 34 gasten, mensen die ik zelf in het dagelijkse leven spreek en zie. Daarbij, ik heb één paar ouders nog nooit gezien (vieren nooit verjaardag e.d) en één heeft geen goede band met haar ouders
Wij hebben eigenlijk maar aan 1 kant familie die van mijn. Mijn man zijn zus woont te ver weg om te vragen voor oppas voor een bruiloft. Dus tja als mijn familie wordt uitgenodigd zonder kinderen kan er maar 1 van ons gaan.
Haha, dat zou hier niet gebeuren. Mijn mans familie woont in een andere hoek van het land. Mijn familie ziet alleen als ze bij ons zijn wel eens iemand van de schoonfamilie. Meer niet.