Mijn moeder heeft een tijd last van haar maag en ze is door de ha naar de MDL arts doorverwezen. Inmiddels zijn er aantal onderzoeken gedaan en de arts gaf aan dat hij een tumor in haar maag zag tijdens het gastroscopie onderzoek. Ze heeft nu afspraak in het ziekenhuis voor de uitslag. Ik zit hier te bibberen, en moet haast overgeven van de zenuwen. Ik kon zelf niet mee naar het ziekenhuis want ik zou het niet aankunnen. De arts heeft gezegd dat het er niet goed uitzag, pfff... dat is al een klap. Ze hebben weefsel afgenomen om het te onderzoeken en nu krijgen we de uitslag in welke stadium het is. Zodra ik eraan denk vliegen de tranen over mijn wangen. Duimen jullie mee!! Ik denk dat ik slecht uitslag niet aankan.. Rotziekte ook..
Natuurlijk duim ik voor je/jullie. Ik kan heel goed begrijpen hoe je je voelt. Mijn moeder heeft 2 jaar geleden gevochten tegen borst kanker. Zij heeft een operatie, bestraling en chemo gehad. Als dochter is het heel erg moeilijk je moeder dit te zien ondergaan. Ik heb gehuild, geschreeuwd, gebeden..... noem maar op. Maar dan stil, als ik alleen was. Voor mijn moeder was ik sterk. Toonde ik medeleven en probeerde positief te blijven. Ook hielp ik waar ik kon door bijv. iedere week 1 ochtend haar huishouden te komen doen enzo. Dit kan ik jou ook aanraden. Sterk zijn voor je mama, laat haar zien dat ze op je kan steunen enzo. Zou jullie beiden goed doen. Jij draagt bij en zij is gerust in jou en jou kracht. Heel veel sterkte
och meid. wat spannend! zekers duim ik voor jullie! heel veel sterkte! zie ook dat je bijna bent uitgerekend? extra zwaar allemaal zeg! heel veel succes!!!
Wat een klotesituatie. Ik snap je spanning heel erg goed (zelf van dichtbij meegemaakt en op dit moment ook een familielid waar pasgeleden kanker is ontdekt). je voelt je zo machteloos en zo onzeker. ik wil je heel erg veel sterkte en kracht wensen, ongeacht wat de uitslag is. want ook al is de uitslag minder negatief dan waar je bang voor bent, het blijft spannend. kanker is een afschuwelijke ziekte. sterkte meid, ook voor je familie!en natuurlijk duim ik mee dat de uitslag goed is!!!!
hier nog zo een... bij mijn schoonmoeder hebben ze vrijdag darmkanker gevonden aan het einde van dr darmen en aan de buitenkant en is vandaag dus ook voor verdere onderzoek naar het ziekenhuis
Jeetje, kan me voorstellen dat je dan goed in de stress zit! Heb je inmiddels al wat gehoord? Heel veel sterkte in ieder geval!
Wat vervelend zeg, mijn moeder heeft borstkanker gehad en mijn vader heeft prostaatkanker... Ik vind het heel zwaar, maar je leert er (helaas) mee omgaan. Heb zelf op een gegeven moment wel hulp gevraagt..
Dat meen je niet. Ik weet wel wat het is als je moeder die rotziekte heeft. De mijne heeft longkanker, maar het is nu gelukkig onder controle. Maar er is niks meer aan te doen? Echt vreselijk voor jullie. Heel veel sterkte. Hopelijk mag je nog lang van haar genieten en heeft ze zelf niet al te veel pijn.