wat zouden jullie doen: buurvrouw kwijt

Discussie in 'De lounge' gestart door tuc, 28 sep 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. beccie

beccie Niet meer actief

vreemd verhaal idd, ik vertrouw het ook niet helemaal.
    zou ook morgen even naar de overbuurvrouw. en als die ook niks weet toch misschien de politie maar bellen

2. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

Misschien is ze gewoon verhuisd?

3. PenK

PenK VIP lid

20 jan 2006
    6.275
    521
    113
    Ik wil even zeggen dat ik het heel goed vind dat je zo allert bent!
    Jij ook @mamabri!

4. Msee

Msee Niet meer actief

Misschien kan je in de brievenbus kijken of ze veel post heeft. Als ze verhuisd is zal ze een adreswijziging hebben doorgegeven en zal er niet veel post moeten liggen. Of de postbode aanspreken of er verandering is in routine.

5. Wat ontzettend verdrietig!
    Ik snap heel goed dat je nu zo vaak naar je schoonvader gaat.. Je moet er niet aan denken..

6. mamabri

mamabri Niet meer actief

Ts: ik weet niet wat bij jullie mogelijk is, maar ik heb door de brievenbus gekeken, om het huis gelopen, de tuin in, de schuur in gekeken of daar de fiets stond, heb zelfs een huishoudtrap daarheen gesleept om door de schuine lamellen te kijken of ik de buurman zag liggen :oops:

7. kleinebeer

kleinebeer Bekend lid

5 feb 2017
    623
    334
    63
    Jeetje wel raar allemaal hoor. Snap dat het je niet loslaat. Ben benieuwd wat de overburen te zeggen hebben! Hopelijk hebben die een simpele verklaring.

8. Zonnestralen

Zonnestralen VIP lid

22 apr 2017
    12.633
    8.366
    113
    Vrouw
    Als ze aan het verhuizen zou zijn moet ze misschien nog wat spullen ophalen. Of dat de eigenaar langs komt. Misschien iets van een kaartje achterlaten voor het geval er niks aan de hand is?

9. Whysteria

Whysteria Niet meer actief

Heb je al onder de terrastegels gekeken?

10. Myhappyfamily

Myhappyfamily Fanatiek lid

28 okt 2016
    3.723
    1.218
    113
    Vrouw
    Ohwww wel raar hoor. Goed dat je zo alert bent! Morgen inderdaad even bij de overburen vragen en anders politie bellen. Je weet het maar nooit.

11. NORAH1979

NORAH1979 Fanatiek lid

18 aug 2017
    1.329
    645
    113
    Vrouw
    Ik denk dat haar vriend al het eea aan spullen aan het verhuizen was toen jullie hem dozen en vuilniszakken naar het busje zagen brengen.

Maar wellicht weten de andere buren het waar ze wel eens koffie ging drinken.

Goed dat je zo alert bent!

12. zara1983

zara1983 Fanatiek lid

1 nov 2013
    1.207
    534
    113
    NULL
    Wat goed dat je zo snel actie ondernam. Mag ik vragen waarom je zo snel actie ondernam als je hem snachts nog gehoord had? Of was dat juist de reden?
    Ik heb een buurvrouw van 90 met hartproblemen dus houdt het ook klein een beetje in de gaten. Maar weet eigenlijk ook niet waar op te letten

13. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Ik dacht ook meteen rare dingen (dat er niet alleen takken in die vuilniszak zaten). :oops: Ik hoop dat je erachter komt waar de buurvrouw is TS, goed dat je zo alert bent.

Vitamientjuh vindt dit leuk.
  14. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Vreemd hoor.
    Ben benieuwd hoe dit verder verloopt.
    Goed dat je zo alert bent!

pas hadden ze hier een man gevonden in huis die helaas al een tijdje overleden was. :(

15. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.130
    17.148
    113
    Hahaha gelukkig ben ik niet de enige:roflmao: Moet echt minder crimeseries kijken.

Grietjenb vindt dit leuk.
  16. kleinegup

kleinegup Fanatiek lid

19 aug 2015
    1.533
    382
    83
    Vrouw
    Precies wat ik dacht :D

17. chantal1985

chantal1985 Niet meer actief

Ik ben te nuchter, denk ik. ;) Klinkt wat mij betreft gewoon alsof ze verhuisd is. Misschien heeft ze samen met die vriend een ander huis gevonden.

18. tuc

tuc Niet meer actief

Ieuwww zo ver had ik nog niet gedacht. Maar de buurvrouw heb ik daarna sowieso nog gezien hoor;)

19. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Oooh okay gelukkig. :oops:

20. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009