wat zouden jullie doen: buurvrouw kwijt

Discussie in 'De lounge' gestart door tuc, 28 sep 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cin85

Cin85 VIP lid

12 jan 2010
    12.506
    14.007
    113
    Vrouw
    Ja klopt!
    Ja gefrituurd en opgebakken in de burgerking waar hij de manager oud van was, echt te bizar. :eek:
    Maar wat dat betreft zijn we in ons dorp wel meer bizarre dingen en moorden gewend... we stonden rond die tijd niet voor niets op nummer 1 van Nederland qua moorden.

2. Brinta

Brinta Fanatiek lid

9 apr 2013
    2.145
    191
    63
    Zuid holland
    Echt bizar!
    Haha ja ons dorp heeft wat met moorden en met bruggen ;).

3. NORAH1979

NORAH1979 Fanatiek lid

18 aug 2017
    1.329
    645
    113
    Vrouw
    Wellicht heeft ze wel aangebeld om aan te geven dat ze zou vertrekken, maar waren jullie op dat moment niet thuis?

Ik ben ook wel eens verhuisd en toen was de bovenbuurvrouw niet thuis. Maar ik heb toen wel een briefje in de bus gegooid. Van mijn voormalige overburen wist ik dat ze gingen verhuizen, maar niet precies wanneer. Bleek ook op een dag te zijn dat we er niet waren. Wij kwamen thuis en ze waren weg.

4. Popidepi

Popidepi Bekend lid

25 sep 2017
    672
    791
    93
    Ze huurt het van haar oom? Misschien staat zijn inboedel erin en hoefde er dus niets verhuisd te worden behalve kleding.
    Vermoedelijk Is ze/zijn ze gewoon verhuisd en hebben ze er niet aan gedacht om gedag te zeggen, of jullie waren niet thuis.
    Dit is een reële mogelijkheid lijkt mij? :)

5. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    o_Oo_Oo_O

6. tuc

tuc Niet meer actief

Ik eet nooit meer bij burgerking:eek:

7. tuc

tuc Niet meer actief

Nee het huis stond leeg. Waren allemaal haar spullen. Ze zal het wel snel beslist en weggehaald hebben zonder dat wij het gemerkt hebben.

8. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Tis net Crime Scene Investigation hier

Wel vreemd allemaal zeg @tuc

Popidepi vindt dit leuk.
  9. Cin85

Cin85 VIP lid

12 jan 2010
    12.506
    14.007
    113
    Vrouw
    Die is na deze actie ook failliet gegaan. Hij is vervolgens helemaal verbouwd (en gereinigd) zodat er nu een mac in zit.
    Overigens was die periode het broodje Long bij de burgerking in de aanbieding, 3 x raden wat de naam van de moordenaar was...:eek::roflmao:

10. Lies1611

Lies1611 VIP lid

3 jun 2013
    7.149
    3.174
    113
    Wow. De wokmoord? Heb net ff gegoogled. Bizar.

11. Popidepi

Popidepi Bekend lid

25 sep 2017
    672
    791
    93
    Ik heb net ook even gegoogled. Jeetje zeg wat bizar!!

12. Logan

Logan Niet meer actief

Dat is nog erger dan een slechte film :eek:

13. mamabri

mamabri Niet meer actief

Buurman was een vroege vogel, stond meestal om 5 uur op en dan trok hij zijn gordijnen ook open, achterdeur zette hij altijd open en hij had de dag ervoor ook gezegd dat hij naar de apotheek moest voor medicatie. Dus toen om 8 uur alles nog dichtzat en ik om half 9 terug kwam en alles zat nog dicht ben ik eerst gaan aanbellen, toen telefonisch geprobeerd, door de brievenbus geroepen en geen gehoor. Zijn auto stond nog voor de deur, dus ik ben achterom gelopen, in de schuur stond ook nog zijn fiets en in de bijkeuken zat de hond. Toen met een trap via de lamellen proberen te kijken in de woonkamer wat niet lukte en toen ben ik gaan bellen. Dat was 5 over half 9 ongeveer.

14. chantal1985

chantal1985 Niet meer actief

*googled ook even* Gadverdammeeeee!

15. Hopsatee

Hopsatee Niet meer actief

Ook gegoogled ieuwwwwww

16. Liekje81

Liekje81 VIP lid

6 sep 2013
    20.231
    23.335
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Yuk!! Ik woon al een jaar of 9 in Zevenhoven, dorpje vlakbij Alphen. Dit had ik echt nog nooit gehoord!! :eek:

17. mamabri

mamabri Niet meer actief

oke, ik ga het bij voorbaat al niet googelen :|

En bij de Mac en burgerking eet ik Godzijdank nooit :cool::)

18. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Wa
    Wat een gruwelijk verhaal! :(

19. Narcisje

Narcisje VIP lid

17 mrt 2016
    12.834
    8.487
    113
    Vrouw
    Ik heb ook even gegoogeld, brrr... hopelijk kan ik zo goed slapen.. wat een bizar verhaal

20. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.827
    19.159
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Ik denk dat mijn buren heel lang dood in huis zouden kunnen liggen, voordat ik het merk hoor. Ik sta echt te kijken van de scenario's die mensen zich in hun hoofd halen. En ja, ik weet het: zulke dingen gebeuren. Maar weet je wat veeeeeeel vaker gebeurt... dat mensen op vakantie gaan of verhuizen of voor hun werk tijdelijk elders verblijven of een paar dagen gaan logeren bij familie of dat je elkaar simpelweg een poosje minder vaak ziet omdat je op verschillende momenten door de straat loopt.
    Ik heb toch altijd de neiging omvan de meest waarschijnlijke mogelijkheden uit te gaan.

Deel Deze Pagina