Goede avond. Gisteren eindelijk maar naar de kapper gegaan en eigenwijs dat ik ben veel te lang gewacht .. En moest er veel af .. Maar nu voelen mijn punten nog net als stro aan. Ik heb zelf krullend haar. Wat is volgens jullie DE shampoo tegen zacht glazen haar.
Ik gebruik producten van lush: Shampoo: https://nl.lush.com/products/jersey-bounce Conditonioner: https://nl.lush.com/products/american-cream Ik merk het meteen aan mijn haar als mijn lush producten op zijn. Dat is nu toevallig aan de hand dus morgen gelijk halen!!
Ik Heb geen krullen maar voor mij werkt die oranje eigen merk van de Jumbo het beste. Mijn haar wordt er altijd erg zacht door.
Ik ben ook een Lushie! Voor verzorgde punten raad ik R&B van Lush aan. Verder gebruik ik Big Shampoo in combinatie met American Cream Conditioner. (Ik heb echt enorm veel, maar dit is mijn favoriete combinatie) De shampoobars Jason and the Argan oil en Honey I Washed The Kids ook erg fijn. (Je kunt in de winkel ook altijd advies vragen trouwens)
Ik wissel tussen Aussie (Miracle Moist, de conditioner en shampoo) en de shampoo van Lush - Big. Over allebei heel tevreden. Van Big krijg je wel heel veel volume en een beetje stug haar.
Ik ben fan van de nieuwe versie van Nivea, de Milk versie. Ruikt niet alleen lekker maar je haar voelt zo vol, is zo glanzend en ziet er gezond uit. Ik ben echt helemaal fan.
Hier ook fan van aussie. Die ruikt zo lekker ook. Lush staat nog op mijn lijstje om een keer te proberen, maar mijn haar is al wel vol en stug genoeg.
Ik gebruik head and shoulders shampoo omdat ik het gevoel heb dat mijn haar hier echt schoon van wordt. Maar waar ik echt blij mee ben is de conditioner van herbal essence. Mijn haar wordt hier enorm zacht en glanzend van!
Ik gebruik Andrelon keratine repair. Andere merken is echt drama! Heb heel erg dik haar en het klit als een malle als ik verkeerde shampoo gebruik.
Ik heb alle merken geprobeerd, ook de dure kappersmerken. Maar uiteindelijk blijkt de cheap ass shampoo en conditioner ( grote ronde flesse met kokosgeur) van de Action het beste te werken. Volgens mij rond de euro (of was het 2?) voor een grote fles.
Geen krullen, maar: Shampoo: Andrelon Oil & Care Marokkaanse arganolie. Cremespoeling/conditioner (ik heb er al veeeeel geprobeerd ): Dove Intense Repair! Geeft niet meer volume, maar maakt je haar wel heerlijk zacht. Ik koop het vaak bij de Action, is daar 1,69 per fles oid.
Ik gebruik al jaren syoss, maar merk dat mijn haar de laatste tijd zo droog is. Nu had ik een proefzakje van l'oreal botanicals voor droog haar en daar werd mn haar heerlijk zacht en gladder van. Ik ga die kopen.
Hier al jaren andrelon. Nu alweer een hele tijd oil and repare. Mijn haar wordt er zacht van en het ruikt ook nog eens heerlijk