Hoi mensen Ik ben net gebeld door de vk. Morgen om 13:30 uur kan ik terecht bij de gynaecoloog. Dus ben benieuwd wanneer ik de curretage krijg. Morgen horen jullie meer van mij. Liefs
Nee dat heb ik niet gehad, tenminste kan ik me niet herrinneren, of wel? zou ook best eens kunnen, maar dat heeft dan geen indruk op me gemaakt, weet het echt niet meer! ben benieuwd wat er morgen besproken gaat worden! succes meis! jette
Hoi allemaal Net ff naar de wc geweest en wat zag ik: klein beetje oud bloed. Zou ik dan toch een spontane miskraamkrijgen heb ik niet te snel gebeld voor een curretage? Toen begon ik te twijfelen of ik morgen de afspraak bij de gynaecoloog door moeten laten gaan? Toch maar even naar de vk gebeld. Ze zei laat de afspraak maar staan, want ze kunnen je dan over van alles vertellen wat je nog te wachten staat enzo en kijken hoever je miskraam is. Morgen moet ik naar de vk bellen als ik bij de gynaecoloog ben geweest.
Hoi vrouwen Hier weer ff een update van mij. Vandaag naar het ziekenhuis geweest. We waren er om 13:30 uur en om 16:30 uur weg uit het ziekenhuis. Eerst een 1 uur en 15 min gewacht op de gynaecoloog. Gesprekje gehad met de gynaecoloog. Besloten om tot maandag te wachten, omdat ik nu oud bloed verlies. Wel is alles al geregeld voor as maandag. Ik heb bloed laten prikken omdat ik mijn bloedgroep niet wist (stom he?). Daarna naar de balie om de opname te regelen. Toen weer naar boven voor een intakegesprek op de kortverblijf unit. Daar werd uitgelegd wat ons te wachten staat. De verpleegkundige vroeg om watvoor curretage het ging, want ze zat te vertellen dat mijn vriend alleen tijdens de bezoektijden mocht komen. Maar omdat het dus om een andere curretage gaat mag hij wel bij mij blijven. Zodat wij elkaar kunnen steunen want dat zullen we hard nodig hebben. vrijdag moet ik bellen naar de opname voor het tijdstip wanneer ik opgenomen wordt. Meiden ik houd jullie op de hoogte. Dikke kus
ik heb mn Miskraam afgewacht omdat ik graag wilde zien wat er met mijn lichaam gebeurde. achteraf ben ik blij geweest dat ik de natuur zn gang heb laten gaan, al duurde het wel nog bijna twee weken. Mn lichaam was daarna ook snel wer hersteld en na een maand was ik weer zwanger. Ik lees dat jij maandag voor curretage gaat, heel veel sterkte ermee! Ik duim voor je dat je snel weer zwanger mag worden, een miskraam is zoiets vreselijks!
Hoi lentefee Super bedankt voor je reacties op mijn onderwerpen. Ik heb echt zoveel steun aan dit forum. Je kan hier ook alles vragen. Niemand vind iets geks of raar ofzo. Je was gelukkig weer snel zwanger. Heb je eerst gewacht totdat je ongesteld was?
dat zou lekker zijn dat je vriend niet met je mee mag om je te steunen! Nou meis de datum is geprikt, dan kun je het snel achter je laten en je richten op je toekomst! maak je niet druk, komt allemaal goed! liefs jette
Hoi Jette Harstikke bedankt voor je steun en jouw ervaringen met een miskraam. Iklaat ws dinsdag wel weten of ik een curretage heb gehad. Oke? Veel liefs
Het vloeien is heviger aan het worden. Ook heb ik onwijs veel pijn, in mijn buik,banden en onderrug. Ik loop krom van de pijn. Net even naar de huisarts gebeld. Ik moet 2 paracetamol innemen en als het niet minder wordt moet ik naar de verloskundige bellen.