leuke tips Disneyland

Discussie in 'De lounge' gestart door kipjetok, 18 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kipjetok

kipjetok Bekend lid

21 jul 2011
    715
    0
    0
    NULL
    NULL
    Maandag gaan wij 4 dagen met de kids (5 en 2 jaar) naar Disneyland Parijs. Zelf ben ik daar nog nooit geweest. Hebben jullie nog leuke en goede tips?

2. Tines mam van 2

Tines mam van 2 Bekend lid

11 feb 2013
    973
    0
    0
    wij zijn er 2 keer geweest.
    1 keer met en 1 keer zonder kinderen.

wat wij altijd doen. en met ons vele anderen mocht je in een hotel zitten die bij disney hoort neem dan een rol boterhamzakjes mee.

wij gingen s ochtends tijdens het ontbijt broodjes smeren voor tussen de middag.

er zijn er een heleboel die dat doen.
    want alle maaltijden in het park doen is niet te betalen.

ontbijt met disney figuren was een geweldig succes hier.
    oh en zorg ervoor dat je warm spul mee hebt kan daar heel fris zijn.

wij willen volgend jaar weer gaan. we zouden dit jaar in de herfstvakantie maar zoals je ziet aan mn banner moet dat maar niet haha

veelplezier ik vind het er geweldig. de eerste keer hadden we nog geen kids en toen was ik zelf net een klein kind vond het prachtig

3. Baylee

Baylee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.417
    0
    36
    neem je eigen drinken mee en evt wat te eten mocht je je budget willen beperken ;) en bij de Mc Donalds in Village zijn het normale prijzen om te eten :)

Verder doe 1 park per keer want anders loop je helemaal van hot naar her wij zijn vorige maand geweest met kids van 2,5 en bijna 5 was echt super leuk alleen ik had eigenlijk ook nog een buggy nodig voor de oudste want is echt vermoeiend wij waren ook helemaal versleten..

Als je in een Disney Hotel overnacht mag je 8 uur het park in zijn er bep attracties open gewoon doen want dan zijn er bijna geen wachttijden (wij waren buiten de vakantie)

Veel plezier in ieder geval !

4. Baby09

Baby09 Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.866
    15
    38
    Er is een meet and greet met mickey wat je kan doen en met een willekeurige prinses. Is erg leuk! Al kunnen de wachttijden wel lang zijn.

5. EnBee

EnBee Fanatiek lid

20 aug 2009
    1.147
    9
    38
    #5 EnBee, 18 okt 2013
    Laatst bewerkt: 18 okt 2013
    Lekker genieten! Met lange wachtrijen fast passen aanvragen (waar mogelijk). Als jij en je man een achtbaan willen doen waar de kinderen niet in mogen, hoeft er maar 1 iemand in de rij te staan, vlak voor je instapt vraag je een kaartje (baby switch), dan kan de ander via een andere ingang erin en hoeft niet meer in de rij te staan. Bij de restaurantjes in the village moet je vaak reserveren van te voren. Ohw, en het Italiaanse restaurant met pizza's moet je zeker niet overslaan als je daarvan houdt!

6. Baylee

Baylee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.417
    0
    36
    Baby switch ;)

7. EnBee

EnBee Fanatiek lid

20 aug 2009
    1.147
    9
    38
    Jaa ik ging t ff opzoeken! Heb m net ge-edit

8. kipjetok

kipjetok Bekend lid

21 jul 2011
    715
    0
    0
    NULL
    NULL
    Leuke tips. Die van die plastic zakjes onthoud ik, al ben ik ook weer niet de persoon om zonder blikken of blozen de lunch ga zitten smeren (voel me dan altijd een beetje opgelaten zeg maar). We zitten in het Disney Hotel. Dus ook ontbijt en diner met disneyfiguren. Ik ben heel benieuwd. We doen het gewoon rustig aan. We hebben niet de illusie dat we dat hele park kunnen doorkruisen met twee kleintjes.
    Maar kom maar op met die tips!

9. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

Oei, ik moet zeggen dat plastic zakjes echt typisch Nederlands is. Ik ben het er volledig mee eens dat eten in het park veel te duur is, maar boterhamzakjes .. *schaam schaam* :p

10. ShampooL

Vergeet de Small world niet! Kinderen (zeker die 2 jarige) houden van It's a Small World!
    Mijn neefje van 2,5 keek z'n ogen uit. Hij heeft het nu nog over 'Smaal wold' en 'de boot met oma' (er een boot die rondjes vaart om een eiland, mijn moeder nam hem daarop mee)

11. Nic1976

Nic1976 Fanatiek lid

27 okt 2009
    4.545
    732
    113
    En houd er rekening mee dat het volgende week de eerste dag van de vakantie is. Veel fransen blijven thuis en dus gaan dit soort uitjes doen. Maar ze zijn best aardig ... :D Het kan behoorlijk koud zijn ... dus mutsen en handschoenen mee. En neem een slot voor je buggy mee ... er worden er veel gestolen! En eten ... ja als het kan neem dan wat mee ... tussendoortjes zou ik zeker niet in het park gaan nuttigen die zijn erg duur en voornamelijk veel snoepgoed en vette hap.

Have fun!

12. debq

debq Fanatiek lid

10 mrt 2010
    3.797
    761
    113
    Ik lees mee, wij gaan over een maand :D

13. Kuki

Kuki Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.195
    225
    63
    Gelderland
    Wij zijn in december 2012 geweest. Het was echt enorm koud dus ik was heel blij dat ik op het laatste moment nog snowboots in de auto had gedaan. Was het weekend direct na sinterklaas, toen heeft het zo enorm gesneeuwd. Als het ook weer zo koud is en je de kinderen in een buggy of zo zet, neem een deken mee en bijv. zo'n thermodekentje die je ook wel in de auto hebt liggen, zo'n folie ding (de ene kant zilver en de andere kant goud). Dat houdt de kou goed tegen, voor over hun beentjes.

Wij waren met zijn 10-en: schoonouders en hun twee kinderen (mijn man dus en zijn zus) met hun gezin. 4 kleinkinderen in de leeftijd van (toen) 10, 10, 8 en 5. Voor mijn jongste (die van 5) had ik tevoren toch maar een tuigje gehaald. Ze is namelijk zo vlug als water en rent altijd alle kanten op. Ik had hem aan de achterkant aan de riem van haar jas vastgemaakt, want om haar pols kon echt niet. Dan zou haar pols constant bloot zijn en daarvoor was het veel te koud.

Deze was het: Jippie's Wandelkoord elastisch

In het begin voelde ik me wel heel schuldig erover, het was net of ik een hond aan het uitlaten had. Maar we hebben er heel veel profijt van gehad, iedere keer als ze wat zag, vloog ze weg maar het koord hield haar bij ons.

We hebben er best wel wat commentaar op gehad. Wel weer heel opvallend: de mensen die GEEN kinderen hadden, vonden het allemaal zielig en belachelijk. De mensen MET kinderen vonden het een briljant idee en vroegen zelfs waar ik het gekocht had en of het ook op het park zelf te koop was!

Vrijwel alle babywinkels verkopen het wel, deze blauwe van Jippies was 3 euro, meen ik mij te herinneren.

14. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.830
    3.627
    113
    Ga absoluut een keer eten bij The rainforest café in Disney village. Om de drukte te vermijden gingen wij er soms op een raar tijdstip eten, rond 15 uur of zo, dan aten we iets heel kleins ipv lunch. Je kinderen zullen hun ogen daar uit kijken, onweer, regen, bewegende olifanten, enzv, erg leuk.

Het eten in het park is idd best duur, maar ook afhankelijk van wat je doet, een lekker stokbroodje, of en patatje valt best mee.

Topattracties voor je kindjes: it's a small world, pirates of the carribbean, stoomtreintje, buzz lightyear's laser blast, casey junior, dombo, Peter pan (allemaal Disneyland park). Toy story playland, flying carnets, cars autootjes, studio tram tour (studio's park).

Voor je oudste zijn ook oa Big Thunder Mountain en star tours al erg leuk.

Probeer een parade mee te pikken, altijd leuk.

Zet je buggy vast met een slot!

Ruim voor jezelf wat tijd in om door de winkeltjes te struinen, heerlijk.

Veel plezier, het is er zo leuk.

15. Baylee

Baylee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.417
    0
    36
    weet niet of frankrijk dan vakantie heeft hoor want in Belgie is de vakantie ook pas een week later dan hier in NL ;)

16. ShampooL

Frankrijk heeft de komende 2 weken vakantie :)

17. Nic1976

Nic1976 Fanatiek lid

27 okt 2009
    4.545
    732
    113
    Ja Frankrijk begint dan net (woon er en we hebben net de laatste dag op school achter de rug). Ik denk niet heel Frankrijk maar het midden gedeelte wel.

18. Baylee

Baylee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.417
    0
    36
    Haha 2 weken zelfs wat een bofkonten :D
    dan zal het wel druk zijn ja:)

In Belgie begint de vakantie als ze hier terug naar school

19. Nic1976

Nic1976 Fanatiek lid

27 okt 2009
    4.545
    732
    113
    Het Shampoo wat leuk we wonen vlak bij elkaar! Hier zijn de vakanties altijd twee weken. Heerlijk maar ook onhandig soms.

20. ShampooL

Ja, ik weet het toevallig vanwege m'n oppaskindjes :cool:.
    Ik woon in Parijs. Geen idee eigenlijk of het heel Frankrijk is die vakantie heeft.

Deel Deze Pagina