Wat zouden jullie doen, dreumes van 14 maanden is ziek.

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Pumbaa, 9 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. asmama

asmama Bekend lid

22 mrt 2011
    525
    0
    16
    NULL
    NULL
    hoi pumbaa hoe is t nu met je kleintje ben je nog naar een arts geweest?

2. Pumbaa

Pumbaa Niet meer actief

Lief dat je het nog even vraagt. Heb gisteren geprobeerd urine op te vangen maar dat lukte niet. Heb de eigen huisarts nog gebeld maar die vond het nu niet nodig om haar te zien. Ze heeft nog steeds koorts zo rond de 39 graden. Zolang ze redelijk fit is geven we geen pijnstilling dat doen we pas op het moment dat ze begint te huilen en ze duidelijk pijn heeft. Ze wilde gister nog steeds niet aangeraakt worden met verschonen. Als ze na het weekend nog koorts heeft dan wil ik gewoon gezien worden en dan gaan ze maar kijken waar het door veroorzaakt word.

3. asmama

asmama Bekend lid

22 mrt 2011
    525
    0
    16
    NULL
    NULL
    oh jammer dat het niet gelukt is om urine op te vangen.. jammer dat ze haar niet willen zien.. maar goed jij bent haar moeder jij weet het beste hoe het met haar gaat.. kijk goed naar je meisje.. en heb je goed ik zo er ook zobizo op staan dat ze na het weekend gezien word! en als het erger word zou ik persoonlijk gewoon de hap bellen! heel veel beterschap en nog succes bij de arts..

4. Annemiek1975

Annemiek1975 Fanatiek lid

3 aug 2008
    2.165
    0
    0
    Filiaalleidster
    Neerkant
    Heeft ze toevallig haar 14 maanden prikjes al gehad?
    Daar is mijn kleine een maandje terug echt heel erg ziek van geweest...een week na het prikken.

5. Pumbaa

Pumbaa Niet meer actief

De entingen zijn ruim drie weken geleden gebeurd. Naar mijn gevoel kon het dat niet meer zijn. Ze doet het vandaag vrij goed. De koorts beperkt zich tot nu toe tot verhoging. We merken alleen dat ze wat minder geplast heeft vandaag. Als ze morgenvroeg ook een kleine plasluier heeft dan bellen we toch weer naar de hap.

6. 1992

1992 Actief lid

16 apr 2013
    383
    0
    0
    NULL
    NULL
    heb ook wel gehad hier sochtends gewoon 37 graden en savonds zo 40-41 graden. Schrok me kapot, huisartsenpost gebeld helemaal overstuur. Later toch besloten haar laten slapen. Volgende ochtend weer gezakt naar 37 en savonds weer richting 40, meestal gaat koorts vanzelf over maar t is gewoon moeilijk om aan te zien. Je wilt dr helpen maar staat hulpeloos. Beterschap

7. asmama

asmama Bekend lid

22 mrt 2011
    525
    0
    16
    NULL
    NULL
    hoi.. hoe is het nu? ik hoop beter

8. Pumbaa

Pumbaa Niet meer actief

Gelukkig gaat het inderdaad beter, dank je wel! Ze heeft nog niet geweldige plasluiers maar wel al een stuk beter!

9. asmama

asmama Bekend lid

22 mrt 2011
    525
    0
    16
    NULL
    NULL
    ooh wat fijn! gelukkig maar! :)

Deel Deze Pagina