is dit normaal?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Linana, 8 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linana

Linana Niet meer actief

Ik heb een hele kleine vraag, niks om me zorgen over te maken dat weet ik sowieso al, maar ben gewoon benieuwd :p

Vanochtend rolde mijn zoontje opeens van rug naar buik. Ik dacht eerst nog dat het toeval was, maar toen ik hem 3 keer terug had gelegd op zijn rug en hij het "kunstje" in rap tempo weer deed wist ik dat het geen toeval was.

Nu begin ik hier echter over te twijfelen, want de hele dag heeft hij geen rolletje meer gedaan :p
    Doen baby's dit vaker? Gewoon ff een paar keer omrollen en er dan een pauze tussen laten?

2. tassie1980

tassie1980 Actief lid

1 jul 2011
    473
    52
    28
    beilen
    Ja hoor in het begin soms en paar dagen rust haha.geniet ervan nog even en je kan hem elke minuut weer terugleggen:D:p

3. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

ja hoor was hier ook vaak zo.
    En dan na een paar dagen niet, dan deden ze het ineens steeds.
    Hoewel mijn beide kinderen eerst van buik naar rug konden en daarna pas van rug naar buik.

4. tassie1980

tassie1980 Actief lid

1 jul 2011
    473
    52
    28
    beilen
    Hier ook eerst van buik naar rug.

5. Linana

Linana Niet meer actief

Oooh ok :) grappig eerst van buik naar rug! Maar rollen blijft rollen :p
    Tijgeren probeert hij ook al een hele tijd, maar vooruit komen wil nog niet.... Erg beweeglijk ventje haha

6. Biancamv2

Biancamv2 Niet meer actief

Mijn meisje was al een week oud toen ze steeds omrolde,de cb wvk kwam toevallig langs om kennis te maken met haar :)
    Ze zei dat ze erg snel was,en dat klopt want vanaf die week is ze in een stroomversnelling zich gaan ontwikkelen.
    Nu 6,5 maand oud en staat al los,kan al vanaf 4,5 maand uitzichzelf zitten,trekt zich op tot staan en begint al langs te lopen :)
    Het gaat als ze eenmaal kunnen rollen echt supersnel allemaal.

Geniet ervan,het enige nadeel is soms met rollen en draaien enzo dat ze tussen de spijltjes met de beentjes komen.

7. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Ja, hier soms wel dagen of weken lang niet meer als ze wat nieuws geleerd had, en dan ineens weer wel.

8. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    hier net zo! 3x gedaan op 2 verschillende dagen en nu niets meer. goed om te lezen dat meer ukkies dit doen! als we hem op de buik rollen dan wil hij nog wel eens meteen terug rollen, maar verder (even) niet meer.

9. misa

misa Niet meer actief

Ja zeker..! Heel normaal. En helemaal als ze weer druk zijn iets nieuws te leren, doen ze een eerder 'kunstje' soms even niet meer. :)

Deel Deze Pagina