Ik neem trouwens aan dat hij een gezin heeft? (vrouw en kind(eren))? Werkt zijn vrouw ook niet? Weet je hoelang hij al in de wao zit? Bij een volgende herbeoordeling zou hij opnieuw gekeurd moeten worden volgens de wia (wet inkomsten naar arbeid) en het is hier heel moeilijk om 100% afgekeurd te worden. Maar dit is alleen als hij na 01-01-04 in de wao is terecht gekomen.
Misdaad anoniem is voor mensen makkelijker om de melding daar te doen, vervolgens zorgen zij er voor dat het bij de juiste instantie terecht komt. Eerst wordt het onderzoek door het UWV gedaan en daarna wordt het volledige onderzoek klip en klaar overgedragen aan de FIOD zodat zij alleen nog maar af hoeven te rekenen met deze meneer.
nee hij is alleen.hij zit al vanaf 2003 thuis. @popje.de hele buurt ergerd zich er aan we zijn al 4 x bij mekaa geweest en de anderen zeggen ok wij doen mee.we zijn die vent zo zat.
Blusvrouw, ik denk dat je allang weet wat je ermee wilt en dat je graag wilt dat hier jouw gedachten worden bevestigd. groet Amber
@amber.nou ik wist het nog niet omdat ik niet een persoon ben om te gaan "klikken" maar dit gaat te ver ik twijfel nog steeds omdat ik geen "klikspaan" wil worden.maar ik denk toch dat ik het ga doen. ja ik zou het niet weten hij verdiende altijd veel geld zei hij.en die uitkering weet ik zeker want hij heeft ooit eens een keer een kopie bankafschrift door de buurt heen gehangen
je kan het beste bij de sociale dienst aankloppen. De instantie die de uitkering geeft. Die gaan het dan onderzoeken. hij zal er zelf ook van op de hoogte worden gesteld... Maar z'n onderzoek zal hij vrij weinig tot niks van meekrijgen.
Een WAO uitkering wordt niet door de sociale dienst uitgevoerd maar door het UWV. De sociale dienst betaalt alleen de bijstand. Het onderzoek zelf zal hij (als het goed is ) niets van merken...uiteindelijk zal hij op gesprek moeten komen.