Hallo allemaal, Ik ben inmiddels 6 dagen overtijd en wordt gek van alle onzekerheid en spanning. Ik heb al paar keer getest en deze zijn steeds negatief. De huisarts zei dat ik tot 10 na NOD kon aankijken, anders langskomen. Ik heb zelf endometriose en was 25 mei bij gyn. Hij heeft met echo gezien dat ik ca dag ervoor had geovuleerd (aan mijn goede eierstok); dus weet zeker dat mn NOD zondag 7 juni was (duur ovulatie-menstruatie altijd 13-14 dagen) Ik heb totaal geen verschijnselen van een naderende menstruatie, ik heb ook niet echt duidelijke zwangerschapsverschijnselen (volgens mij): - weinig eetlust en normaal voor menstruatie veeel trek in chocolade, nu totaal niet - mijn borsten zijn wel zacht en wat gezwollen, zijn niet pijnlijk - mijn tepelhof is roodbruiner en sinds een weekje zijn er witte bultjes op gekomen (kliertjes v Montgomery) - ik werd trouwens vorige week wel paar keer emotioneel om rare dingen: er stond op kruispunt een meneer met autopech, ik kreeg een heel warm gevoel van we moeten helpen, en werd toen emotioneel.... Zijn er meer mensen die dit soort verschijnselen hebben en toch zwanger waren? Of juist niet zwanger waren? ik hoor het graag!! Liefs Lotte
Hier nog een die al een paar dagen overtijd is, maar die ook opgescheept zit met negatieve zwangerschapstesten. Ik ben ook nog steeds niet ongi geworden, volgens mij zijn de weg kwijt ofzo......!
Hebben jullie normaliter wel een regelmatige cyclus? Zo niet, wees gerust voordat mijn zwangerschapstest op me 18e positief werd was met de 5e week Daarvoor allemaal negatief.. Helaas een miskraam. Raad jullie aan het na het weekend nogmaals te testen!
Ja ik ga zondag nogmaals testen... Maar owww wat een spanning... he chichi?? Die onzekerheid................ Zijn er ook dames trouwens die zeker wisten wanneer hun ei was? en toen overtijd waren, en pas later positief testen?? Groetjes Lotte
Ik toevallig niet, maar ik ken wel vrouwen! Ik voel de spanning met iedereen mee haha! Zie ook overal zwangere vrouwen... Laatst zei ik tegen me collega: Voel me niet zo lekker, zegt ze: ben je zwanger??? NIEMAND WEET HET HE!! Meiden bijna testen hihi...
@KimZaa: ik word sinds mijn 12de al ongi en ik heb altijd een hele regelmatige cyclus gehad. Sinds een jaar hou ik het precies bij in een agenda en daarom weet ik het. Ik heb een cyclus van 27,28 of maximaal 29 dagen. Ik weet seker dat mijn ei al geweest is omdat ik 3 weken geleden positief testte. En daarnaast heeft mijn gynacoloog afgelopen woensdag ook gezegd dat ze aan mijn rechter eierstok kon zien dat mijn ei al lang geweest is. Ik word standaard 13 á 14 dagen na mijn ei ongi. Ik ga zondag weer testen en hopelijk geeft ie dan eindelijk positief aan, want ik word hier helemaal gek van de onzekerheid en de spanning. Het liefst duik ik nu mijn bed in en wordt pas zondag wakker....hihihihi
Inderdaad meiden! Ff geduld hebben met testen hihi, al is dat erg moeilijk... Ik test bijv. weer niet positief (bedoel echt 2 dezelfde kleuren lijnen), jullie blijkbaar wel! Ben heel erg benieuwd
Ik snap niet zo goed wat je bedoelt... ik heb nog nooit positieve test had... niet eens vaag lijntje zichtbaar ...
owww die testen (iihihihih) Ik gebruikte ze wel omdat ik wilde weten wanneer ik mijn ovulatie kon verwachten omdat ik hier heel ziek van kan worden dus ik wil van te voren weten wanneer ik het kan verwachten. Deze ronde had ik gelukkig aan mijn rechterkant en ook niet gevoeld. Die testen werden bij mij ook nooit zo donker als de controlestreep maar je kon de lijn dan wel in 1 keer heel goed zien, wel lichter maar wel een duidelijke lijn. En wist dan zeker dat die positief was omdat ik dan de dag erna doodziek was. Ik heb namelijk endometriose van linker eierstok en darm en als ik ovuleer of menstrueer heb ik zeer heftige pijnaanvallen, braken en diarree met veel bloed (sorry voor de details). Deze ronde had ik weer licht positieve ovulatietest + cervixslijm aantal dagen, maar wist niet precies wanneer ik had geovuleerd omdat ik het niet zo ziek werd. En bleek bij de gyn inderdaad geovuleerd te hebben. Dus die testen worden niet bij iedereen zo donker, anders moet je eens andere proberen. Ik had goedkope en gebruikte er wel 2 per dag om zeker het verschil te kunnen zien.
ik ben dan nog niet zo veel overtijd, maar mijn cyclus is heel regelmatig...ik kan er de klok op gelijk zetten...en nu 2 dagen overtijd en ik durf niet te testen.. mn zoon is woensdag een jaar geworden en gek genoeg weet ik dus niet meer wat voor een symptomen ik had toen ik net zwanger was...volgens mij maar weinig... beetje last van mn rug kan ik me nog herinneren..en dat ik geen pijnlijke maar wel zachte opgezette borsten had...en thats it... nu zat gister marley en me te kijken...en heb zitten huilen als een klein kind aan t eind...terwijl ik dat nooit heb... en heb netzoals TS een soort van witte bultjes op mn tepelhof...ook helemaal niet het gevoel dat ik ongesteld moet worden, en helemaaaaal geen lekkere trek..en geen pijnlijke borsten waar iedereen het steeds over heeft... wel steeds een soort van pijn in mn benen, heb geen idee waar dat vandaan komt en een zwaar gevoel in mn rug..maar ben ook druk bezig geweest de af gelopen week..mn ouders zijn verhuisd dus daar kan t ook aan liggen..
Dat klinkt als ongeveer dezelfde verschijnselen als ik Ik heb vanmorgen ook niet meer getest, voel me helemaal niet "zwanger" zoals iedereen dat altijd noemt. Denk dat ik misschien wel mn menstruatie over heb geslagen ofzo... al vind ik dat wel wat maf omdat ik zeker weten een ei heb gehad... maar ga daar nu meer in geloven dan dat ik zwanger zou zijn... Ik ga morgen misschien weer poging wagen, en ga ook maar weer ovulatietest uitvoeren deze week... Ik ben helemaal CONFUSED Maar wat jou betreft zou ik zeker nog een keer testen, als je altijd de klok erop gelijk kan zetten... kan je het iig keertje proberen... als die negatief is kan het nog alle kanten op, maar als die POSITIEF is weet je het!!! Ik hoor het wel SUCCES!!! Liefs Lotte
ja, ik voel me dus ook niet zwanger ofzo...maar heb ik me de eerste 2 zwangerschappen ook niet gevoelt...bij mn eerste zwangerschap, dacht ik dus heilig dat ik door dat ik ziek was (buikgriep dacht ik) een keer was geskipped (why? i dont have a clue) tot dat de vader van mn dochter zei...volgens mij moet je eens een zwangerschapstest gaan doen...want ik denk datje zwanger bent...nou, heb m zo hard uitgelachen....maar een week later toch maar eens gedaan en wat bleek..ik was zwanger..(al 13 weken) en ik had helemaal niks gemerkt.. mn 2de zwangerschap wilde ik het heel graag en het gebeurde niet dus mn man en ik hebben toen gezegt van..weet je...we moeten er niet zo mee bezig zijn...want dit is niet gezond meer...en een maand later werd ik niet ongesteld... dat is dus nu weer...ik wilde het zo graag...maar t lukte niet...en nu heb ik me dr bij neergelegt dat t mischien wel teveel gevraagt is 3 kindjes...en ik ben overtijd...gedoe allemaal...als ik maandag nog steeds niet ongie ben denk ik dat ik toch maar moet gaan testen..maar ik vind t zo eng..ben zo bang dat t toch iets anders is...dat zoals jij ook denkt een menstuatie over heb geslagen ofzo...
Meiden ik ben zoooo misselijk vandaag Lag gisteraaf in bed om 7 uur en kwam er vanochtend om 11 uur uit, niks voor mij Heb hoodfpijn bah! Heb nu wel wat slijm, maar volgens mij zijn me vurchtbare dagen al geweest??? Nahjah, just for sure maar ff seksen vanaaf. Had gisteren een temp van 38.2 vandaag 37.6...
@kimzaa: Wat vervelend zeg zo misselijk...en hoofdpijn:s hoe doen jullie dat met die temp...ik lees daar af en toe wat over, en dan als ik t gelezen heb temp ik mezelf eens voor de grap...nou net dus ook en heb normaal dus best een lage temp...rond de 36 en nu 36.8....wat houd die temp precies in en hoe wanneer en waarom tempen jullie???
@KimZaa: Dat klinkt misschien wel als een klein buikgriepje, je temp is wel iets te hoog voor na ovulatie... Ik had mn temp niet bijgehouden (achteraf domdom), want ik dacht ook laat ik eens meten (nu al sinds zaterdag) zit constant op de 36.6 dat is redelijk laag als ik het met iedereen vergelijk, maar weet dus niet wat mijn basaaltemp is...dus ik meteen in paniek.... maar hij daalt ook niet. Jouw temp is wel mooi hoog, als je temp hoog blijft komt de menstruatie nog niet (meestal), daalt ie op een ochtend dan wijst dat op wegvallen progesteron en dus op aankomende menstruatie (meestal)
Ik ben nog steeds niet ongi geworden en die steken in mijn buik zijn ook grotendeels verdwenen. Ik ben van plan om morgen te testen en dan maar hopen dat ik een positieve test te pakken heb. Zo niet, maandagochtend naar de gynacoloog en kijken wat zij voor mij in gedachten heeft.
Heej Chichi Goed idee, succes morgen, en ik ben benieuwd wat de gyn er dan over te zeggen heeft! Hier ook echt geen ongi nog te bekennen, ga morgen ook testen (whaaaa)!!!!! liefs Lotte
Hallo allemaal, zijn er mensen die rond hun nod toch een hele lichte bloeding hebben gehad? ik heb namelijk 1 dag voor mn nod ontzettende krampen en steken in mijn baarmoeder gehad (erger dan normaal als ik ongi moet worden) en toen begon het bloeden, het is nu de 3e dag dat ik licht rose af en toe rood bloed verlies veel minder dan bij mijn ongi! ik dacht echt dat ik zwanger was want heb al een paar symptomen nl: moe, aders door beide borsten naar mijn tepel toe, al 2 weken last van gekke steekjes daar benee , veel meer plassen dan normaal, opgezette buik enz. kan ik al gaan testen? ik heb er 2 in huis maar ik durf niet help! Ik hoop dat iemand hier ervaring mee heeft. liefs Olle