Onze zoon wil graag met zijn kinderfeestje naar de buitenspeeltuin waar hij dol op is en graag komt Nu is het zo tot hij in oktober jarig is als de speeltuin gesloten is Toch wil hij met zijn kinderfeestje naar deze speeltuin wat zouden jullie nu doen het kinderfeestje in september houden als deze speeltuin nog wel gewoon open is of dit niet doen ?
Ik zou zijn verjaardag gewoon eerder vieren, mijn zusje was altijd midden in de zomervakantie jarig (10 juli) en mijn ouders hebben tot ze een tiener was altijd haar verjaardag gevierd op/rond 10 juni, zodat niet alle vriendinnetjes al op vakantie waren.
hij is meestal ook altijd in de herfstvakantie jarig ( dit jaar ook weer ) en dan ben ik bang tot ook niet alle vriendjes kunnen komen idd Voor de volwassenen en familie doe ik het gewoon op de dag dat hij jarig is
Herfstvakantie is niet iets eerder maar veel eerder. Ik weet niet wat ik zou doen. Gelukkig zijn de buitenspeeltuinen hier het gehele jaar geopend .
Ik zou zijn verjaardag in september vieren als de speeltuin nog open is. Wij hebben de verjaardag van de oudste op school 6 juni al gevierd vanwege de vakantie.