wat zouden jullie doen??? (huilen met slapen)

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door tulip, 22 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. raspberry

raspberry Niet meer actief

@Muppet: geen kiesjes die toevallig door gaan komen? Dat check ik hier altijd even als het drama is...

2. Tese

Tese Niet meer actief

Jawel, zn bovenste hoektandjes en hij heeft ook een beetje last van zn oren. Ik heb hem net al een zetpil gegeven en hem even laten werken. Ik ben door mn truken heen. Nu krijst hij niet meer, hij klaagt een beetje.

3. raspberry

raspberry Niet meer actief

Maar logisch dan toch dat het brullen is? Wij troosten dan altijd gewoon en helpen dan ff om in slaap te komen, want in d'r eentje lukt het hier nooit als ze niet lekker is...

4. Tese

Tese Niet meer actief

Tja heb net een uur bij hem op de kamer gezeten en dat vond hij toch wel heel gezellig allemaal. Maar slapen ho maar. Zodra ik weg ging was het weer brullen....
    Ik denk niet dat dit ligt aan het feit dat hij ergens last van heeft. Het zal niet meehelpen maar denk dat het een groot deel uitproberen is.

5. tulip

tulip Niet meer actief

misschien dat als hij pijn heeft wel de troost van mama zoekt, dat hij het dan iets harder nodig heeft zeg maar??

6. willet

willet Fanatiek lid

2 nov 2009
    1.149
    0
    0
    Het zou best eens kunnen dat hij gewoon de gezelligheid zoekt..maar het lijkt me niet handig om iedere keer uren op het kamertje te moeten zitten, en hij gaat er ook niet van slapen toch?
    Ik ben ook van mening dat kinderen en zeker op die leeftijd echt wel uitproberen, meer prikkels geven is dan niet eens het beste.
    Gewoon je gevoel volgen, als jij denkt dat ie uitprobeert, en hij mankeert niets..laten gaan.
    Jij bent de mama, jij weet het het best!
    Ik ben in ieder geval niet van plan om uren langs het bedje van mijn kindje te gaan zitten teuten voor het slapen ook al gaat dat gepaard met wat gehuil.
    Klinkt wel hard zo...maar ik heb gevallen gezien waarbij ouders eerst 2u langs het kindje af moesten liggen en niet weg mochten lopen, voordat het ging slapen, dat is toch niet te doen?
    Heel veel succes ermee, hier zijn de slaapproblemen alleen 's middags helaas.

Deel Deze Pagina