wat zouden jullie doen (huisje)

Discussie in 'De lounge' gestart door mupet, 17 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

wel of niet gaan voor het huisje?

1. ja omdat,

2. nee omdat,

3. anders omdat,

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. jessi

jessi Fanatiek lid

15 mrt 2011
    2.304
    13
    38
    Vrouw
    thuis mama
    Tiel
    Ja lekker doen zeker omdat dit huisje zoveel plussen heeft. En die ex-schoonzus lekker negeren. Je kunt haar overal tegenkomen.

2. knap

knap Niet meer actief

Zou het zeker nemen. Wie weet duurt het nog heel lang voor er een goed geschikt huis aangeboden woord.

Die schoonzus mocht ze problemen maken! Dat moet jij die aan je ex overlaten. En lukt dat niet dan zou je heel duidelijk moeten zijn. wil niks met je te maken hebben en als je aan mijn kinderen komt bij wijze van spreken kom je aan mij.

3. BeingMommy

BeingMommy Fanatiek lid

19 dec 2009
    2.089
    0
    0
    Ik zou de kans wagen, wie weet komt er geen huis meer vrij op korte termijn en dat geeft dan nog meer kopzorgen. Haar tegenkomen kan sowieso, dat de kinderen op dezelfde school gaan zitten is ook groot want je wilt sowieso in die buurt gaan wonen. Ik zou het dus lekker negeren dat ze een paar huizen verderop woont, want al woon je een paar straten verderop, als je in dezelfde wijk woont, en gebruikt maakt van dezelfde scholen, speeltuintjes, winkels etc, dan ga je haar sowieso tegenkomen.

Gelukkig maar dat we gordijnen een voordeur tot onze beschikking hebben.

4. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Inderdaad

En in sommige gemeentes is het dat als je weigert je punten kwijtraakt/achteraan komt op de wachtlijst

5. cerberus

cerberus Fanatiek lid

19 okt 2011
    3.709
    0
    36
    NULL
    NULL
    Wel doen....

Omgedraaid.. Als je er wel zou wonen en je krijgt met iemand een stuk verderop ruzie, verhuis je toch ook niet speciaal....

En praten doen ze toch wel over je... Of ze je nu WEL of niet zien...
    Toch?

6. Vaya

Vaya Niet meer actief

Ik zou het doen als je het huisje leuk vind!

7. Maia

Maia Niet meer actief

ik zou het ook doen.

ik woonde hier toen ik hoorde dat hier iemand kwam wonen waarvan ik niet echt blij word (zacht uitgedrukt). ze woont amper 100 m. verderop. zij is op zich nog wel aardig, maar haar familieleden niet.
    nou ik denk dat ik haar in de 5 jaar dat ik hier woon maximaal 10x echt tegengekomen ben/heb zien lopen. dus ik zou het er niet om laten.

8. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Ja hoor absoluut doen.

9. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.162
    1.395
    113
    Vrouw
    België
    Ik ben maand geleden uit elkaar gegaan met vriend, en die woont 1km verder, ben em nog nooit tegengekomen hoor. Z'n broertje wel een keer, maar z'n ouders of zo vb. ook nog niet.

En ruziezoekende buren heb je ook overal, dus om nu te verhuizen voor mogelijk ruzie met een vrouw die je waarschijnlijk nooit of heel zelden gaat tegenkomen... Bwa.

10. mamavan5bengels

mamavan5bengels Fanatiek lid

21 nov 2010
    3.051
    2
    0
    Zelfstandige
    Amersfoort
    Ik zou het ook gewoon doen, lak aan zijn zusje toch? Jij leid toch gewoon jouw eigen leven? Kwestie van negeren lijkt mij dan verstandig.

Je geeft meer positieve punten aan, als negatief. Dus gewoon lekker voor gaan.

11. mupet

mupet Fanatiek lid

12 jan 2011
    2.182
    0
    0
    NULL
    NULL
    thnx dames, ga zo reageren op het huisje, spannend!!

12. SyrianBeauty

SyrianBeauty Fanatiek lid

28 nov 2007
    2.362
    0
    36
    Vrouw
    Huisvrouw/Mama Zijn!
    Omgeving Rotterdam
    Weet je zeker dat ze je niet lastig gaat vallen o.i.d.? Als ze je met rust laat zou ik het doen en anders niet ;)

Deel Deze Pagina