Rennen met Evy, wie ook?

Discussie in 'De lounge' gestart door MamaPeetje, 18 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaPeetje

MamaPeetje Niet meer actief

Volgende week ga ik beginnen met hardlopen en nu attendeerde iemand mij op het programma 'rennen met Evy'.

Rennen met Evy

Wie doet dit ook en bevalt dat goed? Je schijnt in 27 trainingen 5 km. hard te kunnen lopen en dat klinkt wel goed.

2. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Vorig jaar gedaan. Vond het fijn om gemotiveerd te worden met lopen. Als ik zelf loop, heb ik de neiging sneller op te geven. Evy zorgde ervoor dat ik nog even door ging.;)

3. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.805
    4.191
    113
    Ik zou het ook heel erg graag eens willen proberen.
    Wat mij echter tegenhoud is dat iedereen zegt dat je echt op goede schoenen moet gaan lopen.
    En ik vind het zonde te investeren in dure schoenen en dan te ontdekken dat ik het echt niet leuk vind

4. Marieke4mei

Marieke4mei Niet meer actief

Ik loop nu hard met Evy, ben bijna klaar met week 6 maar dat is toch wel even een zware week. Opeens gaat ze het wel heel erg opschroeven. Wat me nu ook wel tegen gaat staan dat ze zegt van nog 5 minuten.... Ik kan op die manier niet op de automatische piloot en mezelf niet zo op de tijd te laten focussen.

5. bernadet26

bernadet26 Fanatiek lid

28 sep 2009
    1.335
    1
    36
    winkel medewerkster
    vorig jaar ook gedaan, ben tot les nr 16 gekomen en toen kreeg ik een knie blessure helaas
    toen woog ik ook nog 120kg hoor dus vandaar die knie blessure;)
    wil binnenkort weer gaan beginnnen (nu 91kg) maar moet nog ff alle moet bij elkaar verzamelen:D

6. Sterrefeetje

Sterrefeetje Niet meer actief

Ik vond het heel fijn, mijn man doet nu de 2e serie, tot 10 km is dat geloof ik.
    Ik moet het weer eens gaan oppakken, ik raakte zwanger toen ik net die 5 km kon :)

7. popje

popje VIP lid

20 jul 2006
    7.339
    269
    83
    NH
    wanneer gaan we mamapeetje;)
    lijkt mij ook wel wat....

8. MamaPeetje

MamaPeetje Niet meer actief

Tnx ladies! zit nog te wachten op mijn bestelde hardloopschoentjes en dan ga ik beginnen. Tot nu toe geen slechte ervaringen gelezen, ben erg benieuwd. Nu nog een leuke locatie vinden om te rennen, ik ga nlk. niet door de woonwijk langs huizen rennen ;)

9. popje

popje VIP lid

20 jul 2006
    7.339
    269
    83
    NH
    Mamapeetje ik heb wel hele leuke routes en dat is niet in de woonwijk.

10. Triskele

Triskele Niet meer actief

ik ben begonnen op oudjes en toen ik 5 kilometer kon rennen, goede schoenen laten aanmeten (want hardloopschoenen "bestel" je niet zomaar die laat je goed aanmeten en je voet scannen en laten kijken hoe je rent e.d.)

Ik merk wel goed verschil heb nu geen pijn meer maar goed je kan best eens proberen of je het wat vind op wat goedkopere schoenen of oudere schoenen.. maar houd dan rekening ermee dat het soepeler gaat met goede schoenen..

11. Shantii

Shantii Bekend lid

30 jan 2010
    893
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik zou nu officieel bij les 19 zijn, maar ik ben gestopt met Evy en doe het nu via een hardloopschema op papier. Ik vind het jammer dat bij Evy gewoon echt heel vaak de minuten niet kloppen, dan zegt ze bijv nog 6 minuten rennen en als je het bij houd zijn het er gewoon 7! En vaak dezelfde liedjes dus dat gaat ook erg vervelen. Ik vond het leuk om mee te beginnen maar niet om te voltooien dat doe ik nu liever via een schema die trouwens precies gelijk staat aan het schema van Evy. Maar succes!!

12. Ellamalou

Ellamalou Fanatiek lid

22 jan 2011
    1.416
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb de start to run gedaan een jaar geleden en daarna 9 maanden niet meer gelopen. Nu de draad weer opgenomen en de keep running begonnen. Ik loop nog steeds zonder problemen 5 km! Op naar de 10!
    Succes!

13. Gazy

Gazy Niet meer actief

Ik heb al jaren aangemeten schoenen. Ging toen ik een stuk jonger was op eigen houtje hard lopen. en natuurlijk er een zware blesuren aan over gehouden.
    maar ik heb ondertussen de schoenen gebruikt voor de avondvierdaagse, vakanties, etc. Echt geen weg gegooid geld!

Deel Deze Pagina