Haha, dit dus. Daarbij vind ik het ook altijd lastig, omdat je nooit helemaal weet hoe het uitpakt. Dit model is natuurlijk tot op de mm gestyled.
Ik denk dat het wel heel leuk kan staan. Vind het kapsel sowieso erg mooi. Zou het anders gewoon aan de kapper vragen.
Het is een heel bewerkelijk kapsel kan ik je vertellen. Er zitten heel veel lagen in, die moet je goed stylen. Jij hebt net als ik veel/dik haar, dus het kan wel. Zou een pony trouwens niks voor jou zijn?
Ja ik heb echt dik haar daarom laat ik eerst ook altijd uitdunnen, wat voor pony bedoel je , voor mjjn ogen bedoelje Heb je foto voorbeeld ?
Ja, gewoon zo'n mooie dikke pony, lijkt me spannend! Volgens mijn kapster kan ik hem niet hebben omdat ik een kruin heb en hij dan 'openwipt'. Dit kapsel is superleuk, maar laat het wel door een ervaren kapster doen, want het is niet zomaar even lagen snijden hoor! Voor je het weet zit het heel plat.
Zoals Keira Knightly, wow! Kapsels met schuine pony - dameskapsels met schuine pony - schuine lokGlamourista – kapsels 2013, Uggs sale, korting, kortingscode, dameskapsels 2013, solden, kapsels 2014
Een pony is alleen maar leuk in een groot grasveld! Kapsel is erg leuk, zal je leuk staan. Ik zeg doen. Geen pony. Bij gebrek aan groot grasveld.
Thnx ladies Ik ga zo op bed.Ik ga morgen ochtend naar de kapper, ik show als ik tevreden ben met het resultaat wel een foto later
Ik noem dat geen pony maar een nonchalante lok. Bij een pony denk ik echt aan zo´n egyptische heggenschaar look....
Nee, ik bedoel de ponylok. Dus iets korter dan gewoon een gelaagde lok (die altijd voor je ogen hangt). Bij Jolie vind ik hem te kort, dan zie ik liever die heggenschaarpony.
Grappig...ben ooit met dezelfde voorbeeldfoto naar de kapper gegaan. Maar resultaat leek er niet echt op helaas.... Snap wel dat elk haar anders valt, maar dan nog... Vind ht dus wel een mooi kapsel. Ben benieuwd.