Goed dat je naar de ha gaat , een bloedtest lijkt me wel goed. Die pukkels etc zegt niets hoor, want die heb ik ook ... Heb nooit puistjes, maar een puntgave huid maar nu wel sinds een tijdje. Kan gewoon iets hormonaals zijn, maar hoeft geen zwangerschap te betekenen. Begrijp je hoop en duim voor je dat het raak is, maar er nog niet uitkomt. Mirre
nee klopt indd Mirre. ik heb eerder last gehad van cystes en toen die geknapt waren heb ik ontzettend last gehad van de zogenaamde zw symptomen.... dat bleek te komen door een stoot hormonen die uit die cystes kwamen. ik ben eerder bang dat ik daar last van heb dan dat de hoop voor een zwangerschap groot is. ik staar me helemaal niet blind erop, want de teleurstelling is dan te groot. maargoed ondanks dat heb ik ook nog veel krampen in baarmoeder, en dat had ik met die cystes toen ook. dus het is een blanke bladzijde die hopelijk donderdag ingevuld wordt met zekerheid. en ik ga niet eerder testen dan volgende weekend. ik heb trouwens eigen merk kruidvat en CB gebruikt aan testen.
heb je erg last van die krampen angi?? ik heb ook nog steeds buikpijn. of mischien komt mijn eitje nu wel. ik weet het ff niet meer, maar we gaan wel klussen. liefs sandra.
ja af en aan krampen. pijn doet het niet. tis net alsof er een ongi aankomt snapje. moeilijk uit te leggen. er zit iets zeg maar. ennuh succes met klussen he meid!
dat soort krampen heb ik ook. ik blijf voor je duimen meis dat het gewoon raak is bij jou. wij klussen gewoon voor de zekerheid ik test zelf over een weekje weer. liefs sandra.