Wat zouden jullie doen? (Intertoys)

Discussie in 'De lounge' gestart door RoGiJuLi, 30 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Uiteraard terug gaan:)

2. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Ik vind 7,50 heel wat, daar leven we een dag van :) Dus ik zou het wel proberen ja :p

3. mamazeyad

mamazeyad Niet meer actief

he sorry zie het nu pas. ja is ook 15 procent boven de 25%:). het is voor iedereen die de nieuwsbrief ontvangt en heeft daarvoor een link gehad. maar bij gratis en aanbiedingen zei iemand dat het ook kon zonder nieuwsbrief en dat het verrekend wordt bij het betalen. als dat niet lukt kan je me even pb-en dat kan ik je de mail sturen.

4. mamvan4boys

mamvan4boys Bekend lid

1 feb 2011
    770
    0
    0
    Wat raar... Bij ons zeggen ze het al vanaf vorige week dat er een klantenkoopavond komt... Wij hebben onze cadeautjes die we nodig hadden al apart late leggen en vanavond hebben we het kunnen halen. Ideaal

5. mamazeyad

mamazeyad Niet meer actief

pb me maar.

6. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Ik ook. Schandalig.

Zo was ik een keer bij de Prenatal voor een buggy. We zouden de dag erop op vakantie gaan. Was er met hulp van een verkoper uit welke het zou worden. Zegt ie dat de dag erna de Mammamazzeldagen zouden beginnen. Dat het misschien slim was om morgen terug te komen. Fijn dat die man meedacht! Dus we hebben de buggy opgehaald onderweg naar het vliegveld. :D
    Met korting uiteraard.

7. ikkie97

ikkie97 VIP lid

7 mei 2011
    10.914
    3.936
    113
    Ik heb bij een andere winkel gehad dat de koopavond met 20% korting om 6 uur begon en ik er om tien voor 6 iets kocht... Toen zag ik de flyer liggen en vroeg bij de kassa of ik ook al kon profiteren van de korting, maar helaas dat kon pas vanaf 6 uur.. En ik had echt ontzettende haast anders had ik wel even demonstratief 10 minuten gewacht hoor!

8. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.943
    15.588
    113
    Nabij Utrecht
    Nou tis gelukt... zonder problemen :)
    Had alleen de bon meegenomen maar ze deden absoluut niet moeilijk :)

9. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Gelukkig!

Deel Deze Pagina