he sorry zie het nu pas. ja is ook 15 procent boven de 25%. het is voor iedereen die de nieuwsbrief ontvangt en heeft daarvoor een link gehad. maar bij gratis en aanbiedingen zei iemand dat het ook kon zonder nieuwsbrief en dat het verrekend wordt bij het betalen. als dat niet lukt kan je me even pb-en dat kan ik je de mail sturen.
Wat raar... Bij ons zeggen ze het al vanaf vorige week dat er een klantenkoopavond komt... Wij hebben onze cadeautjes die we nodig hadden al apart late leggen en vanavond hebben we het kunnen halen. Ideaal
Ik ook. Schandalig. Zo was ik een keer bij de Prenatal voor een buggy. We zouden de dag erop op vakantie gaan. Was er met hulp van een verkoper uit welke het zou worden. Zegt ie dat de dag erna de Mammamazzeldagen zouden beginnen. Dat het misschien slim was om morgen terug te komen. Fijn dat die man meedacht! Dus we hebben de buggy opgehaald onderweg naar het vliegveld. Met korting uiteraard.
Ik heb bij een andere winkel gehad dat de koopavond met 20% korting om 6 uur begon en ik er om tien voor 6 iets kocht... Toen zag ik de flyer liggen en vroeg bij de kassa of ik ook al kon profiteren van de korting, maar helaas dat kon pas vanaf 6 uur.. En ik had echt ontzettende haast anders had ik wel even demonstratief 10 minuten gewacht hoor!